Betonoví psi v ulicích Barcelony nabádají kolemjdoucí k adopci psů z místního útulku
Barcelona se potýká s vysokým počtem opuštěných psů a rozhodla se na tento problém poukázat jedinečnou instalací, kterou pro Centre d’Acollida d’Animals de Companyia de Barcelona (CAACB) vytvořila agentura Ogilvy Barcelona. Ta umístila v různých částech města 20 soch betonových psů v životní velikosti.
Každá z nich byla vytvořena za pomoci 3D tiskárny a odpovídá dvěma skutečným psům, kteří se v CAACB nyní nacházejí a čekají na své nové páníčky. Na krku každé ze soch visí speciální cedulka s QR kódem, který vede na webovou stránku centra, kde se o Neule, Samsó a dalších můžete dozvědět všechny důležité informace. Včetně té, co vše musíte splnit, abyste si je mohli odvést domů.
Kampaň nese název „GosSOS” a je spojením slova „gossos”, které v katalánštině znamená „pes” a mezinárodně známého výrazu „SOS”. Cílem kampaně není jen najít nový domov psům z CAACB, ale upozornit globálně na problematiku opuštěných zvířat ve velkých městech a vyvolat u obyvatel větší zájem o adopce.