Beyoncé září v předělávce kultovní reklamy Levi's z 80. let

1. 10. 2024 | Petr Michl
Místo prášku používá Beyoncé ve veřejné prádelně diamanty. Všechen denim ze sebe ale shodí také.

Pohledný mladík přijde do prádelny, svlékne si své skvěle padnoucí Levisky, hodí je do pračky a jen v trenkách si jde mezi udivené zákazníky číst časopis. Přesně tento scénář reklamy s názvem Launderette z ní udělal v roce 1985 hit, pomohl odstartovat zářnou kariéru modela Nicka Kamena i vrátit po 17 letech od vydání vysoko do hudebních žebříčků poslechovosti podkladový song I Heard It Through the Grapevine od Marvina Gaye… a k tomu přispěl k navýšení prodejů modelu kalhot Levi's 501 o 800 %. Denimová značka teď přichází s retro kampaní, v níž scénář reklamy opakuje. Akorát si tentokrát jde vyprat do prádelny samotná Beyoncé.

Jedna z největších globálních hvězd popu současnosti na to jde tedy mírně odlišně, navíc se silnými referencemi na svou tvorbu. Místo prášku používá diamanty, které si přinesla v kovovém kyblíčku, a v podkladu hraje píseň Levii’s Jeans z jejího posledního alba Cowboy Carter. Podívejte se na to.

Dodejme, že spot vzniklý pod režií Meliny Matsoukas má v názvu Levii’s narážce na výše zmíněný song Beyoncé, u kterého jsou dvě „i“ pravděpodobně z důvodu optimalizace pro vyhledávání. V dubnu tohoto roku, kdy vyšel, mohli být ve společnosti Levi Strauss & Co. jen těžko nadšenější. Na Instagramu a TikToku reagovali s příspěvkem s fotografiemi hýždí v několika džínách (inspirovaných songem) a textem: „Oh to be Levi's jeans right now,“ doplněným emoji džínů a kovbojského klobouku. Značka denimového oblečení dokonce změnila svůj název na Instagramu.

 Zdroj: Levi’s

Dobrozdání od královny popu je zkrátka velké věc. A nyní zdařile pokračuje.  

„Je mi ctí pracovat s Levi’s a společně reprodukovat podstatu americké ikonografie. Fenomén denim on denim je často vnímán skrz mužskou perspektivu, takže výjimečnost této kampaně tkví i v tom, že přináší ženský pohled, a to je pro mě velmi důležité. Těším se na objevování nových způsobů, jak tyto vize uchopit a posílit tak ženský hlas a sílu,“ uvedla Beyoncé ke spolupráci.

Kam dál?

Levi’s má v zásobě výrazných spotů více a Beyoncé bude hrát hlavní roli i v dalších retro předělávkách v rámci celé série Reiimagine. Právě minulý týden jsme přitom vydali text věnující se ikonickým reklamám Levi’s:

Ohlédnutí za legendou: Reklama Levi's z osmdesátých let zvýšila značce prodeje o 800 %.

 

Přečtěte si článek a uvidíte i další spot, který podle nás bude nove obsazen královnou popu. A při záběrech z vany se bude na co dívat. 

 

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: