Bing v Anglii startuje čtvrtletní kampaň, která jej má konečně postavit na nohy
Ilustrační obrázek, zdroj: www.bing.com |
Desetileté vyhazování peněz oknem. Tak někteří analytici nazývají pokusy Microsoftu proniknout mezi špičky globálního internetového vyhledávání. A Microsoft to pravděpodobně vidí podobně. I to byl důvod, proč se v loňském roce zaměřil na rozsáhlý rebranding svých vyhledávacích služeb a dal vzniknout (staro)novému vyhledávači Bing. Buzz, který byl vytvořen s jeho příchodem (a podpořen masivní kampaní) mu dokonce na dva měsíce přinesl optimistická čísla, jenže pak začalo být jasné, že Bing si svou klientelu bez soustavnější podpory nezajistí.
Microsoft se tedy rozhodl oslovit postupně většinu vysoce potenciálních trhů mimo jeho domovinu a přesvědčit tamní uživatele, že čas Googlu skončil. Jeho kampaně jsou koncipovány jako longitudiální s využíváním vícero mediatypů.
S novým typem podpory Bingu budeme moci seznámit již zítra, kdy první kampaň zaútočí na Spojené království. Trh, kde Bing drží s odřenýma ušima 3 %, kdežto Google se dlouhodobě drží na solidních 90 %.
V rámci kampaně, která potrvá celý čtvrtrok, se budou Angličané setkávat s reklamou v rámci sociálních sítí, s online formáty i televizní reklamou. Vše v duchu claimu: "Bing and decide," které pro Microsoft vytvořila agentura JWT. Hrát se bude hlavně na jednoduchost a přehlednost výstupu hledání Bingu, kterou (prý) konkurence rozhodně nedisponuje.