Panasonic navazuje spolupráci s Best Buy, chtějí ovládnout trh s 3D televizory

9. 3. 2010 | ILE
Výrobce televizorů a jeden z průkopníků 3D zobrazovacích technologií, společnost Panasonik, ohlásila, že hodlá navázat úzkous spolupráci s Americkým obchodním řetězcem s elektronikou Best Buy. Společně se mají postarat o to, aby Američané zapoměli na HDTV a začali kupovat 3DTV.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Výrobce televizorů a jeden z průkopníků 3D zobrazovacích technologií, společnost Panasonik, ohlásila, že hodlá navázat úzkous spolupráci s Americkým obchodním řetězcem s elektronikou Best Buy. Společně se mají postarat o to, aby Američané zapoměli na HDTV a začali kupovat 3DTV.

V rámci projektu sáhne Best Buy k přímé podpoře prodeje za pomoci speciálních integrovaných showroomů, kde si zákazníci budou smět 3D technologii Panasonicu vyzkoušet. K dispozici bude také skupina pasivních promotérů připravených podat jakékoliv doplňující informace. Akce by podle informací titulu Nikkei měla probíhat ve více než tisícovce prodejen, nejsilněji by pak zákazníky měla zasáhnout v předvánočním období.

To, že přesvědčit Američany, kteří sami odmítají 3DTV jako technologii, která přichází přílišš brzy po HDTV nebude jednoduché přesvědčit, si obě společnosti dobře uvědomují. Panasonic se proto rozhodl snížit ceny do USA putujících modelů až o 30 % oproti japonskému trhu. Doufá, že právě tímto krokem se mu z předpokládaného objemu trhu podaří ukousnout co největší díl. Podle prohlášení společnosti je jejím cílem prodat v letošním roce až 1 milion 3D televizorů.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: