Brand and Product fórum ukáže, jak efektivně spravovat značky a produkty
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Výměna zkušeností, názorů a vedení odborné diskuze o efektivním zavedené a řízení značky, produktu nebo produkrové řady. To je stěžejní cíl nového fóra Brand and Product Forum s podtitulem Efektivní řízení produktů a značek, které premiérově na konci tohoto měsíce (29. dubna) pořádá společnost topvision v prostorách hotelu Mövenpick Praha. Marketing Journal je mediálním partnerem akce.
Klíčová témata prvního Brand and Product fóra se budou zaměřovat především na aplikované marketingové prodejní strategie, které dokáží maximalizovat zisk a rentabilitu značky nebo produktu, na systémy řízení aktivit značky a posilování povědomí, účastníci se také zaměří na výzkumy nákupního chování a psychologii zákazníka. Zajímavým blokem bude také diskuze na téma možností v oblasti změny zažitého vnímání značky, případně realizace inovačních strategií, které dokáží zefektivnit a zatraktivnit naše produkty. Účastník tak v kostce získá nejen teoretickou erudici, ale hlavně rady a postřehy pro okamžité uplatnění v praxi.
O postřehy se na fóru podělí přední osobnosti českého businessu. Mezi klíčové osobnosti pak paří:
- Kateřina Holcmanová, marketingová ředitelka, Google CR
- Radek Hrachovec, marketingový ředitel, Baťa
- Martin Klofanda, PR manager, Kofola
- Aleš Marek, brand manager, Ferrero
- Michal Panocha, brand manager, Bohemia Sekt
- Vít Pekárek, vedoucí marketingových analýz Divize her a sázek, Sazka
Více informací o fóru je možno najít v pozvánce (PDF), nas tránkách topvision , přihlásit se můžete zde.