Cannes in Prague přináší nabitý lineup řečníků složený z porotců a vítězů Cannes Lions
V Česku nenajdete konferenci, která by přinesla více světových kreativců v jeden den a na jedno místo. Na Cannes in Prague se ve čtvrtek 11. října kinosál v rámci Cinemacity Nový Smíchov přemění na francouzské letovisko, kde s v červnu koná největší světový festival reklamní kreativity. A ti na pódiu znají dokonale práce, které na letošním ročníku soupeřily o lvy. Seděli totiž v porotách mnoha kategorií.
„Máme line-up řečníků, za které by se nemuseli stydět ani v Londýně, Hamburku či Amsterdamu,“ říká organizátor akce, René Jež. A je s ním potřeba souhlasit. Mezi porotci jsou totiž zkušení profesionálové, ale zároveň i dva vítězi Grand Prix na Cannes Lions. Jonas Pihl se podílel na projektu "Åland index" banky Åland, která uvedla kreditní karty sledující uhlíkovou stopu svých uživatelů. Ten získal loni Grand Prix v kategorii Inovace.
Mathias Wikström pak získal nejvyšší ocenění v kategori Cyber za kampaň The Next Rembrandt pro klienta ING, která ukázala, že s analýzou dat práce mistra můžete přijít sami s velkým uměním.
Řečníci se ale nebudou primárně chlubit vlastní prací. „Naši řečníci se přijíždějí podělit o jejich znalosti, zkušenosti a pohled na to, kam se ubírají komunikační strategie značek a co dělat pro to, aby vaše značky (či vašich klientů) úspěšně rostly a dosahovaly potřebných byznysových výsledků (a třeba je i překračovaly),“ objasňuje jejich zadání René Jež. Zároveň připomíná, že bude i větší prostor pro otázky publika: „V každé bloku (přednášce) cca 35 minut samotné prezentaci a cca 15 minut na vaše dotazy a diskuzi.“
Kdo přijede?
Creative Director
Great Works, SWEDEN
Innovation jury 2018
Grand Prix Cyber 2017 winner
Grand Prix Innovation 2017 winner
Founding Partner
RBK Communication, SWEDEN
Grand Prix Cyber 2016 winner
Director of Social
Hill+Knowlton Strategies, UK
PR awarding jury 2018
member of the WPP Digital Advisory Board for Europe
named as an Innovator 25 by the Holmes Report
Head of Cultural Strategy
AMWBBDO, UK
ex Droga 5 New York and R/GA
Social & Influencers jury 2018
AMV BBDO is ranked number two in the world by WARC for strategy and effectiveness.
Head of Creative and Entertainment Strategies
BETC, FRANCE
Social & Influencers jury 2018
BETC byla dle Gunn Report v roce 2017 hodnocena jako 9. nejvíce kreativní agentura světa.
Global Chief Digital & Commerce Officer
Geometry Global, UK
Creative eCommerce jury 2018
an ecommerce veteran, digital transformation expert, creative technologist and entrepreneur
Creative
ACNE, SWEDEN
formerly The (next level) Storytelling Academy
produced over 900 commercials
Film jury 2012
Cannes Lions School 2018 speaker
Head of Strategy
McCann London, UK
Grand Prix Cretive eCommerce 2018 winner
Většina z nás je zavalená operativou, administrativou a úkoly, které hoří. Najít si soustředěný čas na to, co je pro rozvoj a růst opravdu důležité bývá často obtížné.
Cannes in Prague vytváří prostor, kde se můžete nechat inspirovat, diskutovat a uvažovat o možnostech a způsobech, kterými posunete vaše značky a byznys.
Kdy: 11. října 2018
Kde: Cinemacity Nový Smíchov
Podívejte se na podrobnější informace o řečnících a registrujte se.