ČD pravděpodobně vypíší výběrové řízení pro kreativní agentury
1. 2. 2010
| ITE
České dráhy pokračují v procesech, které mají ztransparentnit jejich hospodaření a vylepšit jejich profil v očích odborné i laické veřejnosti. Nově tak slibují vypsat výběrových řízení na kreativní a mediální agenturu, s nimiž hodlají uzavřít dlouhodobé smlouvy. Dokud navíc nebude znám vítěz, hodlá marketingové vedení ČD tendrovat každou jednotlivou zakázku.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
České dráhy pokračují v procesech, které mají ztransparentnit jejich hospodaření a vylepšit jejich profil v očích odborné i laické veřejnosti. Nově tak slibují vypsat výběrových řízení na kreativní a mediální agenturu, s nimiž hodlají uzavřít dlouhodobé smlouvy. Dokud navíc nebude znám vítěz, hodlá marketingové vedení ČD tendrovat každou jednotlivou zakázku. S informací přišel týdenník Marketing a Media.
České dráhy tak reagují na kritiku jejich dosavadního přístupu, kdy byly veřejné zakázky rozdávány agenturám bez řádných výběrových řízení.