Česká Miss přilákala méně diváků než Česko Slovenská Superstar
Česko Slovenská Super Star |
Přímý přenos volby královny krásy Česká Miss 2011 přilákal v sobotu k televizním obrazovkám méně lidí než pěvecká soutěž Česko Slovenská Superstar. Českou miss vidělo v televizi Prima asi 820.000 diváků starších patnácti let. První semifinálové kolo Česko Slovenské Superstar sledovalo na Nově asi 874.000 diváků ze stejné skupiny. Vyplynulo to z informací mluvčích obou komerčních televizí.
Českou Miss vybírali diváci prostřednictvím SMS zpráv ze 14 finalistek soutěže. Televize Prima večer v pražském Hudebním divadle Karlín přenášela živě. Nova konkurovala prvním živým přenosem z další řady populární soutěže pro začínající zpěváky. Pořad Novy měl u diváků starších patnácti let podíl 23,5 procenta na sledovanosti, uvedla mluvčí Novy Michaela Fričová. Letošní Česká Miss měla podíl na sledovanosti necelých 23 procent, uvedla mluvčí Primy Jana Mrákotová.
Sledovanost soutěží krásy v posledních letech klesá. V roce 2009 finále volby Miss ČR v České televizi přilákalo k obrazovkám 1,1 milionu dospělých diváků. Na Českou Miss se ve stejném roce na Nově dívalo přes 1,6 milionu diváků starších 15 let, u prvního ročníku soutěže v roce 2005 to bylo přitom téměř 2,8 milionu lidí.