Česko hledá rodiče: Startuje kampaň pro nábor pěstounů

27. 9. 2012 | PeMi
Zvýšit reputaci pěstounů ve společnosti i posílit zájem o pěstounství samotné má nová kampaň Hledáme rodiče.

Zvýšit reputaci pěstounů ve společnosti, posílit zájem a informovanost veřejnosti o pěstounství a především pomoci najít nové pěstouny ve všech krajích ČR, to jsou hlavní cíle celostátní edukačně-náborové kampaně HLEDÁME RODIČE, kterou od 1. Října spustí Nadační fond J&T za podpory známých osobností: Davida Švehlíka, Ondřeje Vetchého a Saši Rašilova. Mediálními partnery kampaně se stala Česká televize a celostátní noviny Deník. Kampaň bude prezentována rovněž pomocí billboardů. Zmíněná trojice herců se objeví ve spotech, jež zachycují běžné rodinné situace, které zažívají stejně biologičtí rodiče i pěstouni.

 

 

Kampaň nemá jen rozměr oslovení potenciálních pěstounů, ale je pro ně připraveno i informační zázemí. Pro všechny, kteří o pěstounskou péči projeví, byť jen nezávazný, zájem, je připravena bezplatná telefonní linka 800 888 245, na níž jsou k dispozici vyškolení odborníci, kteří zájemcům zodpovědí veškeré dotazy. Detailní informace o pěstounství jsou rovněž dostupné na novém webu s interaktivní poradnou www.hledamerodice.cz a v tištěné příručce Já Pěstoun, kterou si mohou zájemci stáhnout, nebo objednat zdarma. Zájem o problematiku pěstounské péče by měl probudit také profil „Hledáme rodiče: Pěstouny“ na sociální síti Facebook. Kampaň lze podpořit také zakoupením ručně vyráběných šperků z limitované edice „Hledáme rodiče“ od známých designérek Báry Nussbaum a Terezy Šmahové. Zakoupením šperku prostřednictvím webových stránek kampaně tak přispějete na pomoc ohroženým dětem a pěstounským rodinám.

 

„Nesmírně si vážím všech lidí, kteří se rozhodnou poskytnout svůj domov a náruč dítěti, které zůstalo na život samo. Všichni pěstouni si zaslouží náš obdiv a jen doufám, že i prostřednictvím kampaně HLEDÁME RODIČE bude takových lidí přibývat. V zájmu současných i budoucích pěstounů věřím, že jim stát dokáže podat v jejich těžkém úsilí pomocnou ruku,“ říká lektorka a pěstounka Martina Vančáková.

Kampaň HLEDÁME RODIČE je unikátní také svým rozsahem. V rámci kampaně byla vytvořena síť regionálních neziskových organizací, které se věnují náhradní rodinné péči. Tyto organizace se postarají o všechny zájemce, kteří budou chtít vědět, jak pěstounská péče jako taková nebo například samotný výběr pěstouna v praxi probíhají. Zájemci se rovněž budou moci setkat s pěstouny ze svého regionu.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: