Český režisér natočil reklamu pro IKEU

31. 8. 2011 | Barbora Novosadová
Nejnovějším spotem českého režiséra Martina Krejčího je reklama pro nábytkářského obra, společnost IKEA. Krátký snímek je velmi inspirativní.

Nejnovějším spotem českého režiséra Martina Krejčího je reklama pro nábytkářského obra, společnost IKEA. Spot s názvem „Playfight“ vznikl ve spolupráci reklamní agentury Mother a produkční agentury Stink. Živou hudbu, která chvílemi připomíná téměř orientální rytmy, složil Jan P. Muchow.

Minutový snímek je vlastně jakýmsi návodem k tomu, co můžete dělat před spaním proto, abyste šli do postele šťastní. Ano, můžete třeba svého partnera či partnerku vyzvat k „nefalšované ložnicové válce“. Jako zbraně využijte plyšáky, polštáře, peřiny či další věci, které vám přijdou pod ruku.

Až se však přistihnete, že se na svého protihráče chystáte zaútočit například budíkem, je nejlepší čas k remíze a poklidnému uložení se k spánku.


 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: