Cestovní portál Momondo v nové kampani tetuje celý svět

10. 7. 2019 | Barbora Vičarová
61 lidí různých národností si nechalo potetovat záda na sebe navazujícím tetováním. Podívejte se na něj v emotivním videu, které zachycuje jejich setkání. Poselství srovnávače pro cestovatele Momondo je jasné: svět se pro dobrou věc umí spojit.


Zdroj: Momondo

Velmi kreativní kampaň cestovního portálu Momondo se jako reklamní nosič rozhodla využít lidskou kůži 61 účastníků z celého světa. Cílem kampaně s názvem „The World Peace”, která započala už v roce 2018, je upozornit na stále rozdělenější a diverzifikovanější svět a pomyslně propojit zástupce jednotlivých koutů světa právě společným tetováním

Každý z 61 účastníků projektu si nechal lokálním tatérem ve své zemi vytetovat porůznu ztvárněný symbol linie na záda. Designy jednotlivých minimalistických tetování připravil světově uznávaný tatér Mo Ganji, který se snažil do nich vepsat příběhy, které by si s sebou mohli nést účastníci kampaně z různých koutů světa. Následně se všichni potetovaní sešli v Londýně, kam cestovali například z Libanonu, Švédska nebo Taiwanu. Lidé rozdílného pohlaví, věku nebo barvy pleti byli v rámci kampaně vysvléknuti a postaveni do kruhu, přičemž jejich vytetované motivy na zádech se propojili v jednu dlouhou linku, která má tak pomyslně obepínat celý svět.

61 účastníků pak reprezentuje 70,3 % globální populace, přičemž každý z nich nabídl své vlastní tělo pro odvyprávění svojí části příběhu, který se v kampani spojuje v příběh nás všech. Na micro-site Momonda si pak můžete jednotlivé potetované projít a zobrazit si jejich životní příběh a vytetovaný motiv. 

Ve velmi emotivní kampani pak jednotliví účastníci postupně vystupují z kruhu a vyjadřují svoji touhu po lásce, světovém míru a vzájemné toleranci. Jejich tetování tvoří jeden velký kruh, každý má však linku ozvláštněnou o svůj osobní příběh. Per Christiansen z Momonda říká:

„Naším úkolem v Momondo je otevřít svět všem a naše nejnovější kampaň to jen potvrzuje. Cestování je jedním ze způsobů, jak se stát otevřenějším a dává nám jiný pohled na odlišné země a kultury, stejně jako na tu naši vlastní.”


Zdroj: Momondo

Kampaň pak kreativně pokračuje také na micro-site Momonda, kde mohou lidé soutěžit se svým příběhem a stát se dalšími potetovanými, kteří zapadnou do této reklamní skládačky. Momondo zaplatí cestu, hotel i tetování od světoznámého Mo Ganjiho, který navrhl všechny tetované designy. Ti méně odvážní mohou vyhrát poukazy na letenky, díky kterým mohou navštívit země, které jim otevřou mysl a inspirují je tím, že poznají jinou kulturu. 

Tuto povedenou kampaň ke dnešnímu dni shlédlo už na 81 milionů lidí po celém světě, téměř 6000 z nich se pak i zapojilo do soutěže Momonda. Samotné Momondo pak kampaň doplňuje také globální studií se statistikami ohledně cestování, toleranci a otevřenosti jednotlivých cestovatelů, ve které dokazují klesající toleranci a rozdělování jednotlivých světů. 


Zdroj: Momondo

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: