Co bylo a nebylo k vidění na Super Bowlu 2013
Letošní Super Bowl byl o něco napínavější než ten předchozí. Marketéři půl hodinu vyděšeně zadržovali dech. Na stadionu totiž vypadla světla a celá hra se tak musela přerušit. A když není hra, nejsou ani reklamy. Možná, kdyby o výpadku společnosti věděly dopředu, nachystaly by si delší spoty, ale stanice CBS raději vysílala upoutávky na vlastní pořady.
Ale i to byl nakonec prostor pro reklamu. Ale na sociálních sítích. Firma Oreo zareagovala s rychlostí vystřelené kulky. Když ostatní na Twitteru vymýšleli možné i nemožné příčiny výpadku proudu, Oreo přidalo obrázek s větou, že i potmě se dá namáčet sušenka do mléka. Přidala se i firma Audi, která tweetovala svoji nabídku, že na stadion pošle led světla, která normálně dává do svých aut.
Automobilky, včetně Audi, patřily mezi hlavní inzerenty Super Bowlu. Další početně zastoupené oblasti inzerentů byly nápoje a různé pochoutky. Někoho možná dokonce víc zajímalo, kdo vyhraje závod o Coca-Colu než, kdo vyhraje Super Bowl.
Mezi nejsdílenější reklamy Super Bowlu se dostala podle společnosti Unruly reklama na pivo Budweiser. Není v ní překvapivě žádná polonahá modelka, ale kůň.
Ale modelky samozřejmě nemohly chybět. Bar Refaeli políbila neprvoplánově krásného počítačového nerda v reklamě pro společnost prodávající domény GoDaddy.com. Velkou vlnu reakcí vyvolala i informace, že scénu s líbačkou opakovali 45krát, než se jim povedla ke spokojenosti režiséra. Společnost Go Daddy chtěla dokonce vysílat jiné verze reklamy, ty ale televizní stanice CBS odmítla, protože byly příliš neslušné.
Do vysílacího času se neprobojovala ani reklama na Soda Stream, nejspíš proto, že se pustila do jednoho ze sponzorů akce.
Abychom nezapomněli, svoji hvězdnou polívčičku si znovu přihřál i korejský umělec Psy.
P.S. Fotbal vyhráli Baltimore Ravens.
.
Zdroje: www.mashable.com, www.adage.com, www.viralvideochart.unrulymedia.com