Co dělat, když vám v Milce chybí poslední čtvereček čokolády?
Čokoláda Milka se pustila s vervou do své poslední celosvětové kampaně Dare to be tender - Troufni si na jemnost. Ve Francii se snaží oslovit lidi přes sociální experiment. Vzala myšlenku, že nejlepší čtvereček čokolády je vždy ten poslední a udělala z ní ústřední bod kampaně.
Milka vyrobila 13 milionů čokoládových tabulek, ve kterých jeden čtvereček schází - ten poslední. Na speciální webové microsite si ale mohou francouzští milovníci čokolády od fialové krávy nechat svůj poslední kousek čokolády poslat zpátky. Nebo můžou zvolit druhou možnost - někomu ten nejlepší kousek své čokolády poslat jako dárek. V tom případě pak připojí ke čtverečku i osobní vzkaz, který napíšou na webovou stránku. Osoba, které se rozhodli svůj poslední čtvereček poslat, pak dostane poštou moc milý dárek i s osobním vzkazem. Kampaň potrvá až do zimy, kdy logicky vyvrcholí na 14. února, který je tradičně pro čokolády jedním z nejoblíbenějších dní v roce.
Ale Francie není jediná země, kde Milka spustila výjimečnou akci na propagaci. V hlavním argentinském měste, Buenos Aires, postavila na jedno náměstí velmi speciální automat. Nebyl ale prodejní. Čokoládu rozdával zdrama, ale ne úplně bezpracně.
Aby z automatu vypadla nějaká čokoláda, bylo potřeba držet za kopýtko i poblíž umístěnou sochu fialové krávy. Vzdálenost mezi sochou a automatem se postupně zvětšovala a tak bylo potřeba stále více lidí do tohoto řetězu.
Česká Milka má motivační reklamy, na co si můžete troufnout - třeba nezapnout večer televizi nebo poděkovat řidiči za svezení.
Zdroje: www.designtaxi.com, www.brandchannel.com