Co všechno jsou hotely ochotné udělat pro své zákazníky? Některé pro ně dokonce nakreslí Godzillu

17. 1. 2018 | Kristýna Vozková
Někdo si přeje mít po příjezdu na pokoji lahev sektu, někdo nakreslenou Godzillu. Patrick Feary ze společnosti Hotelchamp požádal 20 hotelů o splnění velmi specifického přání.

Každý z nás má své hotelové rituály. Někdo potřebuje nutně oddělené postele, další by nepřežil noc bez špuntů do uší, minibaru nebo své oblíbené značky vody. V posledních letech si však stále více zákazníků rezervuje pokoj prostřednictvím třetích stran. Tím se však vytrácí určité pouto mezi hotelem a jeho potencionálním klientem.

Patrick Feary je komunikačním stratégem společnosti Hotelchamp. Tento startup pomáhá hotelům personalizovat pobyty jejich hostů. Feary často cestuje kvůli své práci po celém světě a této situace využil k tomu, aby si vyzkoušel, co všechno jsou hotely ochotné udělat pro své klienty. Zároveň tak poukázal na to, jak důležitý je osobní přístup ke klientům.

Když hned v prvním hotelu jeho zvláštnímu přání vyhověli, rozhodl se v projektu pokračovat a doposud oslovil kolem 20 zařízení po celém světě. V čem bylo Fearyho přání natolik specifické? Na rozdíl od lahve šampaňského s jahodami a kaviárem vyžadovalo jeho splnění od personálu jistou míru kreativity a také času. Požádal je totiž o ručně nakreslenou Godzillu. Hotelu jej pak zdůvodnil tak, že i když jeho splnění nevyžaduje, díky ručně kreslené příšerce by se dle svých slov „v hotelu cítil jako doma”.

Pro hotel Mercure Melbourne Albert Park in Victoria v Austrálii nejsou patrně vrtochy klientů ničím neobvyklým, neboť na Patricka po příjezdu čekala na pokoji kresba i se vzkazem na uvítanou.

Pro hotel Lucia Lodge v Big Sur v Kalifornii si přichystal o něco konkrétnější přání. „Bylo složité vymýšlet, co všechno by Godzilla mohla na výkresech dělat. Vytvořil jsem tak žádost specifickou pro danou lokalitu,”  uvedl.

Do své rezervace připsal poznámku: „Pokud se budete nudit, kresba surfující Godzilly by mě skutečně příjemně přivítala v Kalifornii. Samozřejmě si ale pobyt užijeme, i pokud se vám náš nápad nebude líbit nebo na jeho realizaci nebudete mít dostatek času.”  I tento hotel však zareagoval. Nejednalo se sice o žádné umělecké dílo, ale i tak — každá Godzilla se počítá!

Největší oříšek si však připravil pro Hilton Boston Back Bay v Bostonu, Massachusetts. Tamní příšera měla sestřelit lukem jablko z hlavy menší Godzilly, ve stylu Viléma Tella. Jak Feary sám uvedl, neočekával, že hotel jeho přání vyplní, o to větší překvapení jej čekalo po příchodu na pokoj. Hiltonská Godzilla byla totiž nefalšovaným uměleckým dílem.

„Toto dalece předčilo má očekávání.  Byl to jeden z nejkomplikovanějších požadavků, co jsem napsal, a Hilton nám kromě kresby nechal na pokoji také láhev vína, mísu s ovocem a vzkaz, že Godzilla snad poslouží dobrému účelu,” dodal.

V současné době pomáhá Hotelchamp více než tisícovce hotelů z více než 45 zemí světa v podpoře přímých rezervací a dosažení rovnováhy mezi přímým prodejem z vlastních webových stránek a rezervacemi od třetích stran. Nyní jich pravděpodobně dost přibude. Patrick Feary svým godzillím kouskem ukázal světu, že hotely stále dbají na přání svých klientů, ať jsou sebevíc šílená a neuskutečnitelná. Především však poukázal pro média zajímavým způsobem na důležitost personalizovaných rezervací hotelů, díky kterým jsou pak jejich zaměstnanci schopni udělat pro hosta první poslední. Je to přesně ta ukázka výtečného PR, kdy se poselství šíří už jen díky skvělému nosnému nápadu.

Zdroje: businessinsider.com, hotelchamp.com, metro.co.uk

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: