Coca-Cola spolupracuje s Karlem Lagerfeldem

5. 4. 2011 | BrP
Coca-Cola vytáhla do nového boje, tentokrát to však není proti svému největšímu nepříteli na poli nápojů, ale spíše proti nadváze. Coca-Cola vytvořila tříletý plán, jak zatraktivnit dietní nápoj Diet Coke.

Coca-Cola, zdroj: http://www.thecoca-colacompany.com/dynamic/press_center/2011/03/karl-lagerfeld-diet-coke-collection.html

Coca-Cola vytáhla do nového boje, tentokrát to však není proti svému největšímu nepříteli na poli nápojů, ale spíše proti nadváze. Coca-Cola vytvořila tříletý plán, jak zatraktivnit dietní nápoj Diet Coke. Zrovna v nedávné době zhub Karl Lagerfeld, ikona módního businessu, přes 90 liber pouz tím, že jedl dušenou zeleninu a dietní colu. Počátkem léta se tek na thu objeví limitovaná edice sklenic coly se siluetou Karla Lagerfelda.

Pro lagerfelda je to již druhá spolupráce s Coca-Colou, před rokem spolupracoval také v kampani na Diet Coke, kdy byly lahve okrášleny kamínky od Swarovského. Sám lagerfeld ke kampani prohlásil, že je to pro něj velmi vzrušující, neboť se mu jednak líbí myšlenka a jednak nic jiného než dietní colu nepije. Je pro něj tudíž potěšením dělat kampaň s lidmi, které má rád a na produkt, který miluje.

Podle Zoe Howorth z marketingového oddělení Coca-Cola v Anglii je důležité že bude zančka Diet Coke spojována s modelingem, respektive bude módní zančkou pro náročné obyvatele světa módy.

Zdroj: BrandChannel

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: