Coca-cola vytáhla Dr. Peppera na sociální sítě
1. 4. 2010
| PES
"Co nejhoršího se může stát?" To je claim nové kampaně, kterou Coca-Cola startuje pro anglicky mluvící trh na sociálních sítích. A myšlenka je jednoduchá - uživatelé Facebooku se budou předhánět v tvorbě toho nejtrapnějšího statutu. Čím více zostuzující, tím větší bude uživatelova šance, že vyhraje hlavní cenu, kterou je v přepočtu necelých třicet tisíc korun.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
"Co nejhoršího se může stát?" To je claim nové kampaně produktu Dr. Pepper, kterou Coca-Cola startuje pro anglicky mluvící trh na sociálních sítích. A myšlenka je jednoduchá - uživatelé Facebooku se budou předhánět v tvorbě toho nejtrapnějšího statutu. Čím více zostuzující, tím větší bude uživatelova šance, že vyhraje hlavní cenu, kterou je v přepočtu necelých třicet tisíc korun.
Kampaň bude dále podpořena sérií vyzváněcích tónů (přičemž některé z nich budou samozřejmě také značně zostuzující) a televizních reklam.
Podle Cathryn Sleightové je kampaň ideálním nástrojem na získání nových akvizic ze skupiny teenagerů. "Kampaň vychází z jejich společenského života," uvádí Sleightová. "A pracuje s jejich nezaměnitelným smyslem pro humor."
Štítky dokumentu: Facebook Kampaně na sociálních sítích