Co zajímá Twitter? Pornografický přešlap od US Airways

15. 4. 2014 | Petr Michl

Význam Twitteru ve firemní komunikaci u nás není nijak zásadní. To ovšem rozhodně neplatí pro aerolinky v USA, kteří tento kanál využívají jako prostředek pro poskytování zákaznické péče i pro pobavení. US Airways publikují dle Skift průměrně 412 tweetů denně. Při takovém množství se nezadaří pokaždé. Nedomnívejte se ale, že vám sociální média odpustí výrazný přešlap.

Ten se včera US Airways povedl, když byla k jejímu tweetu přiložena pornografická fotografie letušky využívající model letadla jako sexuální pomůcku. Snímek byl v řádu desítek minut stažena.

Aerolinky přispěchaly s omluvou, ale to už nemohlo zastavit příval posměšných reakcí.

 

Reinhard Heydrich o Češích řekl, že to jsou smějící se bestie. Zdá se však, že škodolibost je mnohem univerzálnější vlastnost. Různí vtípky na účet aerolinky totiž včera doslova ovládly Twitter. Níže je výběr těch nejpovedenějších.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A zajímavé je rozhodně i  v grafu výše ilustrované srovnání sociálního buzzu na Twitteru ohledně včera večer udělovaných Pulitzerových cen a eskapády US Airways. Model letadla na nesprávném místě jasně vede. Tento případ nám tak může připomenout, co jsou nejpopulárnější témata na sociálním médiu o 140 znacích. Navíc dává zajímavý podnět k doplnění už tak dost početného seznamu názvu pozic "profesionálů od Twitterů a Facebooků". Nešťastník, který včera spravoval účet US Airways, si rozhodně zaslouží titul Social Media Kamikadze.

Zdroje: Mashable, USA Today

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: