Coca-Cola dává svým lahvím druhý život

2. 6. 2014 | Petr Michl
Udělejte si z lahve od Coca-Coly vodní pistoli, ořezávátko nebo štětec. Coca-Cola startuje v Asii aktivační kampaň 2nd Lives, která dává vypitým PET lahvím nové použití se sérií 16 inovativních uzávěrů.

PET láhve jsou ekologickým problémem. Ačkoliv se v mnoha zemích recyklují, přesto nezanedbatelně přispívají k vršení plastových odpadů. Coca-Cola nyní v rámci Asie startuje sérii kampaní, které s tím chtějí něco udělat. Vypitým lahvím Coca-Coly dávají nové použití se sérií 16 uzávěrů. Díky nim se ze staré láhve mohou stát třeba ořezávátka, rozprašovače na vodu, činky nebo štětce.



Aktivační kampaň 2nd Lives" vznikla ve spolupráci s Ogilvy & Mather China jako součást globálního programu udržitelnosti. Prvně byla spuštěna v průběhu března ve Vietnamu v Ho Či Minově městě, předpokládá se přitom, že do konce roku bude v zemi rozdáno na 40 tisíc sad inovativních uzávěrů. Stejný model postupné distribuce bude následovat i na dalších vybraných asijských trzích, například v Indonésii a Thajsku.

Tato myšlenka je atraktivní v globálním měřítku, a může být proto napodobena na dalších trzích i mimo Asii. Unikátní uzávěry lahví mění chování spotřebitelů a jejich myšlení s neuvěřitelně jednoduchým a přitom chytrým nápadem. Není to o hi-tech možnostech, jen o kreativním způsobu přemýšlení," řekl výkonný ředitel Ogilvy & Mather Beijing, Juggi Ramakrishnan, portálu digitalmarket.asia. Kdo ví, třeba se tak série uzávěrů dostane i k nám do České republiky - tedy do země následovníků Přemka Podlahy, kde plastové láhve nachází nová uplatnění v každém druhém hobby pořadu a staví se z nich třeba i skleníky".

Zdroje: coca-colacompany.com, digitalmarket.asia

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: