Nejlepší reklamy ze Super Bowlu 2012
Souboj titánů – tedy vlastně Obrů (Giants) a Vlastenců (Patriots) je za námi. Jeden z největších amerických sportovních svátků každoročně přináší vedle velkých sportovních výkonů i velké reklamní nápady. Které kampaně se letos nejvíce povedly?
Velký segment promítaných reklam zabíraly automobilky. V podstatě každá chtěla přispět svojí troškou do mlýna. U Audi se rozhodli, že si vypomůžou s oblíbeným upírským námětem. Rozuzlení posledního dílu Stmívání v něm ale nehledejte. Edward od Audi to tak nějak nepřežije, stejně jako mnoho jiných pobledlých “frikulínů” s přerostlými řezáky. To se stává, když máte moc dobrá světla.
Konec světa je letošní rok v reklamách velmi aktuální. Působivým způsobem mayské proroctví použil Chevrolet na demonstraci kvality a odolnosti svých automobilů. Ještě si stihl vystřelit i z Fordu. Kdyby Dave řídil Chevrolet, přežil by i konec světa.
Chevrolet přidal ještě další spot (koncern General Motors měl během Super Bowlu dohromady 4), tentokrát laděný na lehčí notu. Malé auto Chevy Sonic v něm provádí různé divoké kousky a diváci jsou v podstatě hrdými rodiči, kteří se dívají na první seskok padákem svého malého nezbedy.
Ale nebylo to jen o autech. 3,5 milionu dolarů za každý spot přispěla i Coca Cola, Pepsi a Budweiser. V sekci pochutin a pamlsků si největší aplaus vysloužily lentilky M&M's.
Myslet si o hnědé lentilce, že je „nahá“ může jen opravdový pitomec a červená lentilka.
Samsung dokončil svoji kampaň zesměšňující uživatele Applu ve velkém muzikálovém stylu.
A kdyby to náhodou někoho opravdu zajímalo, tak ten fotbal vyhráli New York Giants.