HomePod od Applu vtančil na trh s reklamou, která vám vezme dech
Spike Jonze je slavný filmový režisér a držitel Oscara za scénář k filmu Ona. Jeho jméno je ovšem proslulé i v tanečních kruzích. Jako režisér hudebních klipů nám přinesl pohyby ve videích Fatboye Slima či Chemical Brothers a stojí za řadou dalších proslulých počinů. Není proto divu, že se na něj obrací i značky, aby své jméno spojily s jeho géniem.
V rámci propagace inteligentního reproduktoru HomePod využil talentu britské hudebnice a tanečnice, která je známá pod pseudonymem FKA twigs. Výsledkem je kampaň s názvem Welcome Home (Vítej doma, pozn. redakce). Ta sice začíná příběhem ženy, která má na první pohled špatnou náladu, ale to se brzy změní. Další část je totiž okouzlující i hravá, obsahuje prvky surrealismu, k tomu navíc nabízí i emoce a jistou teatrálnost.
O jedinečnosti reklamy, která se dle nás řadí mezi ty vizuálně nejzajímavější v tomto roce, se přesvědčte sami.
Tento počin je plný metafor. Pomocí tance a hudby změní prostředí, v němž se jedinec nachází, i když za to vděčí jen svým představám. A právě pozitivní zážitek má přinést zmíněný inteligentní reproduktoru HomePod ve spolupráci se Siri.
Apple se prozatím odmítl k reklamě vyjadřovat, ale kromě toho, že poběží v hlavním televizním vysílacím čase, uslyšíme o ní jistě i dál. Sám Jonze totiž dal dohromady několik velmi povedených gifů.
Kam dál?
O práci Spikea Jonze jsme vás již dříve informovali. Vzpomínáte si ještě na zběsilý tanec propagující dámské parfémy od KENZO? Zařadili jsme ho mezi nejlepší reklamy loňského roku.