Jarní kampaň BAUHAUSu přináší nové scénky ze života nešikovného manžela

18. 2. 2025 | redakce, TZ
Chaotik hraný Vojtou Kotkem podezřívá v nové kampani Bauhasu z nevěry manželku. Ta si ve skutečnosti vyzvedává zboží na dalších z více než 15 tisíc výdejních místech mimo samotné hobby markety Bauhaus.


Zdroj:Bauhaus

S příchodem jara se vrací i známý nešika v podání Vojty Kotka, který nechává diváky nahlédnout do svého každodenního, trochu chaotického života. Nová kampaň odborných center BAUHAUS tentokrát upozorňuje na novinku – možnost vyzvednout objednané zboží na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice. Ani letos nechybí Zdeněk Charvát jako oblíbený prodavač, který ve Vojtovi vyvolá pochybnosti o věrnosti jeho herecké manželky Elišky Jansové.

Doručení do výdejního místa je stále více a více preferovanou alternativou pro zákazníky, kteří si pro objednávku nemohou dojet do odborných center BAUHAUS nebo nechtějí doma čekat na doručení od kurýrní služby. „Kampaň zábavným způsobem upozorňuje na možnost vyzvednout si zboží z BAUHAUSu na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice, a to i tam, kde by to člověk úplně neočekával. Zákazníci si ho nechají poslat na preferovanou výdejnu či do výdejního boxu a vyzvednou si ho po cestě z práce nebo během víkendu, přesně podle jejich časových možností,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS. 

Ani tentokrát v kampani nechybí nadsázka a humor, který si zákazníci odborných center BAUHAUS i širší veřejnost oblíbili. Těšit se tak mohou na manželskou sledovačku, zběsilou jízdu městem na sekacím traktůrku, ale i romantický happy end v kulisách prosluněného městečka. „Spot vznikal už na podzim a jako tradičně nám nepřálo počasí. Po historickém natáčení ve sněhové vánici jsme tentokrát museli zvládnout natáčení slunného jarního dne za vytrvalého deště,“ prozrazuje zákulisí natáčení Jindřich Hovorka.


Podezíravý Kotek v TV, printu i OOH

Kampaň s hlavními claimy „Jsme teď všude“ a „Všechny cesty vedou k nám“ bude možné vidět v průběhu února a března, a to hned v několika formátech. K 30s spotům na kanálech skupiny Prima a Atmedia se od března přidají ještě 10s remindery. Ve formě sponzorských vzkazů se objeví taktéž na stanicích Nova, ČT nebo O2, vše doplní využití HbbTV formátu. Nezaměnitelné vizuály budou k vidění v printu, OOH nebo v prodejnách. 

Doprovázet je bude i komplexní online kampaň zahrnující nejen video a bannerové formáty, ale také interativní brandingové formáty, nebo online audio. Rádiové spoty v délce 20 sekund budou nasazeny napříč hlavními stanicemi v ČR, doplněny budou o 10s SV na vybraných stanicích. Napříč video a audio formáty se bude opět prolínat akustický branding vycházející z originálu songu Our House.

Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování včetně klíčových vizuálů pro 2D kampaň pak Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: