ČT se propadly příjmy z reklamy o 23 procent

11. 12. 2009 | RaTP
Česká televize potvrdila, že krize reklamního trhu ztenčila její příjmy z reklamy na 849 milionů korun, což je oproti loňské miliardě a 97 milionům 23% propad. Největší pokles televize zaznamenala v oblasti sponzoringu, jeho objem se v letošním roce snížil o 31,3 procenta na 200 milionů korun.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Česká televize potvrdila, že krize reklamního trhu ztenčila její příjmy z reklamy na 849 milionů korun, což je oproti loňské miliardě a 97 milionům 23% propad.
Největší pokles televize zaznamenala v oblasti sponzoringu, jeho objem se v letošním roce snížil o 31,3 procenta na 200 milionů korun. Krize postihla i teleshopping, naopak nabídka Nákup extra si výrazně polepšila.

Propad v příjmech z komerční komunikace letos postihne i ostatní televize. Například Nova a Prima svá čísla odhalí v prvním kvartálu 2010.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: