Digitální adventní kalendáře jsou někdy "chutnější" než ty čokoládové
Adventní kalendáře nejsou jen pro děti a pouze z čokolády, ale i dospělí mohou během 24 prosincových dní získat nějaký ten dárek. Odměnit své zákazníky, čtenáře či diváky přes digitální adventní kalendář letos napadlo řadu společností.
Jean Paul Gaultier - The Naughty Christmas
Jean Paul Gaultier má na svých webových stránkách adventní kalendář, který začíná výbušným video úvodem. Dárek si pak návštěvníci musí zasloužit, plní úkoly v podobě různých her, snaží se chytit hvězdu, kterou si přehazují tři králové, škubají krocana nebo voní soba. Svoje herní úspěchy a neúspěchy pak mohou sdílet s přáteli na Facebooku či Twitteru. Když tak udělají, mají k původním třem pokusům na získání dárku další tři pokusy. Je to zábava, i když nic nevyhrajete.
Časopis Love x The Economist
Britský časopis Love už loni se svým lechtivým adventním videokalendářem uspěl, letos se jej rozhodl zopakovat. A tak každý den až do Vánoc nabízí jedno video jen lehce oděné do vánočního kostýmu.
Ne všichni ale mají žaludek na to, vidět soba v sexy punčochách nebo odhalené ženské pozadí. List The Economist má odlišnou cílovou skupinu a tak postupně odkrývá pod jednotlivými políčky svoje nejzajímavější infografiky uplynulého roku. Tu nejlepší odhalí 24. prosince a pro čtenáře, kteří byli celý rok hodní, 25. prosince odhalí zcela novou infografiku.
Augmentovaný Robbie Williams
Digitální adventní kalendář si pro svoje fanoušky přichystal i Robbie Williams, doplnil ho navíc o augmentovanou realitu. Na získání dárku potřebujete “jen” titulní obrázekz jeho nového alba a chytrý telefon s foťákem a aplikací RW.
Ale digitální adventní kalendáře nefrčí jen v zahraničí. I u nás se adventní kalendáře dostaly do digitální podoby.
Vánoční nadílka České televize
Česká televize připravila interaktivní kalendář se spoustou her (hlavně pro děti), také má komiksový adventní kalendář, řadu vánočních videí z archivu ČT nebo sváteční orchestrion plný písniček. Obsahu je tady opravdu spousta.
Tradiční Tchibo
Tradičněji svůj adventní kalendář pojala společnost Tchibo, která na facebookové aplikaci nabízí každý den jeden dárkový kupon pro každého, kdo otevře okénko jejich kalendáře.
Zdroj: www.brandchannel.com