Dopravní podnik sporně utrácí za reklamu
Ilustrační obrázek, zdroj: www.dpp.cz |
Přestože na pražský Dopravní podnik dolehla krize velmi silně a musel oškrtat své výdaje včetně platů zaměstnanců, v oblasti propagace a reklamy naopak dochází k dalším masivním výdajům. Uvedl to server Aktuálně.cz.
Tento server také upozorňuje, že zde existuje důvodné podezření na samoúčelnost těchto zakázek, které jsou zadávány navzájem propojeným společnostem, společnostem s utajeným majitelem anebo podnikatelům s přímými vazbami na ředitele DPP Martina Dvořáka či magistrát.
Přestože DPP označuje kampaně za nebývale efektivní a s vysokou návratností, o opaku by se dalo úspěšně pochybovat. Důkazem mohou být například prostředky vynaložené na propagaci zavádění karty pražana Opencard nebo "zbytečné" zakázky typu redesignování staničních označníků v pražském metru.