Dove rozšiřuje věkovou skupinu své kampaně za skutečnou krásu

23. 10. 2012 | BeDa
Ani desetileté dívky se necítí být krásné a s přibývajícím věkem se tento pocit jen zhoršuje. Dove tomu chce zabránit.

Kampaň společnosti Dove Za skutečnou krásu běží od roku 2004. Už osm let se snaží Dove rozšířit definici slova krása, které se stalo pro řadu žen zdrojem pocitu úzkosti spíše než komplimentem. Podle studie, kterou společnost Dove v roce 2004 provedla, se za krásné považují pouhá 2 % žen. Toto alarmující číslo vedlo k dalším akcím. V roce 2006 vznikl známý spot, ve kterém je vidět, jak se z obyčejné ženy stává žena z reklamního billboardu a jak vzdálený je reklamní obraz od pravdy.

 

Kampaň zaměřená na krásné a opravdové ženy ale nyní začíná cílit i na mladší věkové skupiny. Dívky v mladém věku totiž také ohrožuje mediálně vytvářený mýtus krásy. Společnost Dove toto neřeší prostřednictvím nabízení tipů, jak se udělat krásnější za použití jejich mýdla, ale snaží se řešit problém v jeho centru.

 

Už tři roky pořádá Dove akce zaměřené na náctileté a mladší dívky a snaží se jim pomoct vnímat se v lepším světle. Cílem této iniciativy je do roku 2015 oslovit 15 milionů dívek po celém světě. Do konce roku 2011 už společnost Dove oslovila na 7 milionů dívek a podle průzkumu, který provedla ve stejném roce, je takových iniciativ zapotřebí. Úzkost spojenou s požadavkem společnosti být krásná totiž dívky pociťují ve velmi útlém věku. I desetileté dívenky pociťují tlak na to být krásnými a většina z nich se za krásné nepovažuje. Ve věkové kategorii 10-17 let se za krásné považuje jen 11 % dívek. S přibývajícím věkem se tento pocit jen zhoršuje.

Společnost Dove se snaží nejen opravit pokroucený pohled na ženskou krásu, ale tím, že ženám pomáhá cítit se sebevědoměji, buduje i velmi kvalitní vztah se svými zákaznicemi.

Zdroje: www.brandchannel.com, www.dove.us 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: