Durex skvěle reagoval na uměleckou instalaci v Paříži
U příležitosti Mezinárodního veletrhu současného umění v Paříži byla minulý čtvrtek vztyčena na Place Vendôme nafukovací instalace Paula McCarthyho s názvem „Strom". Mnoho lidí se nicméně přiklánělo k tomu, že připomíná spíše anální kolík. Pařížané jsou pravděpodobně mnohem prudérnější než například obyvatelé Brna, kteří mají kus umění připomínající sexuální hračku přímo na hlavním náměstí. „Strom" totiž v noci z pátku na sobotu několik z nich propíchlo a vypustilo. Ještě předtím ale dokázala situace skvěle využít značka Durex.
Na Twitteru @DurexFrance publikoval sérii fotografií s instalací a svým lubrikačním gelem. Fiktivní postava Dr. Phil Good poskytla k první fotografii tento komentář: „Přímo z Place Vendôme. Dle mých výpočtů si takovéto monstrum žádá 6 tub lubrikantu." V druhém pak slibuje výhru v podobě lubrikačního gelu těm, co se u něj na náměstí zastaví.
En direct de la Place Vendôme : selon mes calculs, un mastodonte comme celui-ci nécessite 6 tubes de lubrifiant. pic.twitter.com/nxU6q8uVW0
— Dr. Phil Good (@DurexFrance) 16. Říjen 2014
Chers amis, le Dr. Phil Good vous attend place Vendôme pour un petit cadeau. Venez vite ! #lovesex pic.twitter.com/PMX2sgnP0a
— Dr. Phil Good (@DurexFrance) 16. Říjen 2014
Jedná se o práci digitální agentury Marcel, která spravuje pro Durex ve Francii sociální média. Durex je známý marketingovou komunikací, která se nebojí lascivní nadsázky. Ostatně kdo jiný než značka spojená přímo se sexem by si měl sexuální narážky dovolit?
Tweet Durexu je jen skvělým pokračováním nastaveného kurzu. Naštěstí přišel relativně rychle. K žádné opravě a dofukování totiž již nedojde. Autor díla McCarthy se pro deník Le Monde vyjádřil, že nemá zájem na dalším vytváření „konfrontace a fyzického násilí".
Zdroj: The Wall Street Journal, @DurexFrance