Dveře jako BigMac. McDonald's nachází ve francouzské kampani své jídlo ve vchodech do domů
McDonald's ve Francii propaguje službu pro dovážku svého zboží až do domu. Jeho tamní dvorní agentura TBWA\Paris opět dokázala přijít se subtilním brandingem, který hledá ve světě kolem nás. Položky z menu „Mekáče“ nalezla vzhledem k předmětu kampaně značně příhodně: ve vchodech do domů.
Série printových reklam byla nafocená fotografem Aurélienem Chauvaudem, který ve dveřích domů našel BigMac, zmrzlinový pohár i hranolky jasně spojené se značkou se dvěma zlatými oblouky.
Každý z obrázků záměrně zobrazuje různá prostředí a denní doby, aby ukázal flexibilitu a dosah doručovací služby, a to jak v městských oblastech, tak na periferiích. Kampaň probíhá ve Francii již od prosince a mimo tištěné reklamy nachází uplatnění i v digitálu.
Sázka na známost
TBWA\Paris je nápaditými printovými reklamami vyhlášená. V roce 2021 svou důvěru ve známost položek z menu projevila v totálně minimalistických plakátech, na které stačilo 70 obřích pixelů.
Kampaň upozorňující na znovuotevření restaurací po covidové uzávěře sázela na ikoničnost svého jídla tak moc, že úplně vynechala jakékoliv logo či další branding.
Koukněte se níže a zkuste najít hranolky, ikonický Big Mac nebo oblíbený čtvrtlibrák se sýrem.
Zdroj: TBWA Paris
Kam dál?
Asi nejznámější použití podobného principu spolehnutí se na sílu brandu bylo odměněno v roce 2018 na Cannes Lions cenou Grand Prix v kategorii Outdoor pro kanadský McDonald's a agenturu Cosette. Podívejte se na další ukázky důvěry ve vlastní brand a inteligenci kolemjedoucích.