Euro se převlékne!

25. 5. 2011 | MiL
Týdeník Euro bude mít od června novou grafickou podobu. Přesvědčte se sami.

Od června bude Euro vycházet v nové grafické podobě. Změn v grafice bude hned několik: zcela se změní jak titulní stránka, tak i vnitřní lay-out časopisu. Součástí inovované a modernější podoby týdeníku Euro bude i nové logo, které titul představí 6. června 2011 v aktuálním vydání a také v připravované reklamní kampani.

               

Dosavadní, poněkud přísné a nekompromisní logo týdeníku Euro nahradí od 6. června nové zaoblené a jaksi přívětivější logo.

 

V rámci přechodu na novou grafiku bude probíhat i reklamní kampaň. Inzerce se objeví v televizi, rozhlasu, tisku, na internetu a v Praze také na citylightech (CLV). Kampaň pro vydavatelství Euronews připravila agentura Adwood.

Jaký je váš názor na plánované změny? Podělte se s našimi čtenáři na Facebooku. 
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: