Facebook Creative Hub je dostupný všem
Reklamy na Facebooku se stávají čím dál komplexnější. A vysvětlit třeba klientovi, jak bude vypadat jeho propagace na mobilním telefonu nebo při použití formátu Facebook Canvas, nemusí patřit k nejjednodušším úkolům. Také pro zvládnutí podobných situací představil v červnu letošního roku Facebook svůj Creative Hub. Zpočátku byl ovšem přístupný primárně těm, co této parádě mohli být na festivalu Cannes Lions přítomni, tedy vyvoleným agenturám a velkým klientům. Nyní je ovšem otevřen všem.
Tím myslíme, že se do něj můžete přihlásit klidně přes svůj osobní profil. Důvodů k tomu máte mnoho. Creative Hub je zajímavým nástrojem pro agentury, značky a vlastně všechny, kteří se na tvorbě reklam na Facebooku nějakým způsobem podílí. Nyní může usnadnit pochopení i mezi freelancery a jejich klienty bez závratných rozpočtů.
Hlavním benefitem je možnost vytvořit řadu reklamních kreativ, uvidět náhledy jejich zobrazení na více platformách a jednoduše je sdílet s jinými lidmi.
Creative Hub tak pomáhá při samotné tvorbě i případném schvalování reklam. Funguje ale také i jako přínosný zdroj inspirace pro celou škálu formátů. Velkou motivací pro vznik této platformy bylo usnadnit pochopení a vytváření reklamních formátů pro mobil. V době uvedení Cretive Hubu na Cannes Lions uvedl pro AdAge Mark D'Arcy z Facebooku: „Před tímto jsme neměli velký interaktivní pracovní prostor. Vytváření, experimentování a hraní si s formou pro mobil je ale skutečně důležité. Je to důležité pro nás jako pro odvětví... Creative Hub je manifestem enormního růstu mobilního prostředí."
A nyní můžete pohodlně testovat pro mobilní prostředí i vy. Začněte kliknutím na tlačítko CREATE MOCKUP na
www.facebook.com/ads/creativehub/