Facebook mění Like tlačítko

29. 6. 2016 | Petr Michl
Modré F v bílém čtverci končí, nahrazuje ho vztyčený palec.

Facebook přichází s podstatnou změnou Like tlačítka vyskytujícího se na webech třetích stran. V nové verzi je výraznější a počítadlo" nestojí vedle něho, počet liků u článků je vnořen přímo v modré ikoně. Změnu můžete vidět níže. Původní verze je vlevo, nová pak vpravo.  


Zdroj: Digiday.com

Naší hypotézou bylo to, že více lidí bude na Like tlačítku rozumět symbolu vztyčeného palce," uvedl Facebook s tím, že nová varianta musí být výraznější a jasnější. To kvůli tomu, že 30 % zobrazení Like tlačítka se děje na mobilních telefonech. Facebook ostatně měnil loni s důrazem na viditelnost na mobilní platformě i své samotné logo. Toto je jen další potvrzení toho, jak je pro Facebook mobil důležitý. Pochází z něj 82 % reklamních příjmů největšího sociálního média.

Úpravy ve stejném stylu se dočkalo i tlačítko Share, Save a Follow. Brzy se prý promění tlačítka i v rámci Instant Articles. Na Marketing Journalu ale už máme nové Like tlačítko od včerejšího večera. Nebojte se a vyzkoušejte jeho funkčnost.    

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: