Facebook odstraňuje u Stránek sekci 'Our story'
Na konci roku 2017 přidal Facebook byznys účtům Stránek možnost sdílet více informací o tom, co je jejich značka zač. Jde o místo viditelné ihned po rozkliknutí Stránky, kde mohou společnosti sdělit i své poslání a další doplňující informace, které je definují.
Takto to vypadá třeba na Stránce Škoda Česká republika, která tento prostor využívá skutečně výrazně.
Zdroj: Facebook / Škoda Česká republika
Nyní ovšem Facebook upozorňuje správce Stránek, že 28 února sekce „Our Story“ končí.
Jakékoliv informace navíc k základnímu popisku mohou správci Stránek dodat v sekci „About“ („Informace o stránce“) do políčka „Additional information“ („Dodatečné informace“).
Zdá se tedy, že podrobnější popis značek bude schován a viditelný bude až po kliku na „Informací o stránce“ (chcete-li „About sekce“) pro skutečné zájemce. Pokud jste si tedy s popsáním vašeho příběhu značky dali na Facebooku záležet, upravte si prosím jeho umístění. Návštěvníci Stránky ho už „na první dobrou“ neuvidí.