Facebook vylepšuje nástroje pro vytváření reklamy
Facebook přináší vylepšení rozhraní nástrojů pro vytváření reklamních kampaní - Správce reklam a Power Editoru. Aktualizace má za cíl usnadnit editaci, optimalizaci a měření reklamy na Facebooku.
„Úzce jsme spolupracovali s marketéry a agenturami všech rozměrů, abychom pochopili jejich potřeby v oblasti koupě, optimalizace a správy reklamních kampaní. Významné aktualizace Správce reklam a Power Editoru odrážejí náš závazek přinášet měřitelné ekonomické cíle,“ řekl pro Marketing Land Matt Idema, ředitel reklamních produktů ve Facebooku.
Co nové změny přinesou? Rozhraní Správce reklam se rozroste o měřící nástroje. Pro velké pohodlí marketérů tak budou konečně pohromadě s nástroji pro editaci reklam a kampaní. Po rozkliknutí kampaně bude možné přímo nahlédnout na úspěšnost, okruh uživatelů a umístění.
U všech typů reklam půjde nastavit rozsah dat, údaje o úspěšnosti se budou moci filtrovat podle účelu, metriky a dalších parametrů. To, co pravděpodobně sklidí největší vděk, je funkce automatického uložení a odeslání reportu pro období sady reklam, namísto předešlé nutnosti vytvářet jej manuálně.
Usnadnění se týká také hromadné editace reklam, ať už půjde o změnu nastavení ceny či cílení v rámci jednoho kroku, nebo rychlé zdvojení a vytvoření podobné kampaně pomocí nové volby „Create similar“.
Usnadnění hromadné editace a vyhledávání v rámci velkého množství kampaní se týkají také změn v Power Editoru. Facebook velkým inzerentům usnadní život také, co se týče dohledatelnosti inzerátů. Mohou je hledat podle jména či ID a filtrovat na základě účelu nebo statusu doručení. Díky nově přidaným volbám naleznou snadno nedávno zpracované kampaně.
„Power editor je teď rychlejší, snazší na ovládání a nabízí hned na první pohled více informací. Můžeme vytvářet nové kreativní inzeráty pomocí složitých parametrů zacílení, abychom mohli propagovat své produkty rychleji než kdykoli předtím,“ říká pro Facebook Justin Schmidt, marketingový ředitel Answers.com.
Změny obou rozhraní nyní podstupují testování u malé části inzerentů. Postupně během následujících měsíců však budou zpřístupněny pro všechny uživatele Facebooku.
Zdroje: Facebook Newsroom, Marketig Land