Facebookový pixel začne dolovat ze stránek více dat
Facebook remarketing je jeden z nejúčinnějších výkonnostních nástrojů. Díky nasazenému Facebook pixelu na stránkách inzerenta je identifikován uživatel a je mu pak nabízena reklama, například na produkt, v jehož detailu se nacházel. Efektivnost tohoto nástroje spočívá zejména v tom, že identifikovaný facebookový uživatel může být cílen napříč více zařízeními, ne jen v rámci daného prohlížeče, jako tomu je při označení návštěvníka s pomocí klasické cookie.
Nyní Facebook pixel čeká další zdokonalení. Facebook je popsal takto:
„Facebook pixel začne z vašeho webu odesílat víc kontextových informací, aby bylo možné lépe porozumět akcím, které lidé provádějí na vašem webu, a zařadit je do kategorií. Cílem je optimalizace doručování reklam.
Mezi tyto další informace odesílané pixelem patří akce na vaší stránce, jako je kliknutí na „Přidat do košíku“ nebo „Koupit“. Tyto informace dále zahrnují informace ze struktury vaší stránky, které přispějí k porozumění kontextu souvisejícího s těmito akcemi."
Pokud jste si Facebook pixel vytvořili před 20. dubnem 2017, tuto novou funkci budete mít k dispozici od 20. května. U Facebook pixelů vytvořených 20. dubna nebo později se tato změna projeví okamžitě. Více informací naleznete na aktualizované stránce Facebook Developers blogu, která se problematice nasazení pixelu věnuje podrobně.