FB Messenger spouští Business inbox
Pokud spravujete facebookové stránky, tak se vám možná stane, že mezi notifikacemi přehlédnete zprávu od některého z fanoušků. A protože komunikace je pro sociální sítě stěžejní, tak tato situace rozhodně není žádoucí. Podle průzkumu Hubspot dokonce 90 % zákazníků hodnotí okamžitou reakci jako důležitou nebo velmi důležitou, v případě, že mají dotaz související například s prodeji.
K tomuto závěru dospěl i Facebooku a v rámci aplikace Messenger zavádí nově Business inbox. Tato samostatná schránka umožní firmám snadno reagovat na zprávy zákazníků. Navíc bude možné pohodlně přepínat mezi osobními a firemními účty.
Podle průzkumu Facebooku totiž více než 90 % administrátorů firem na Facebooku používá tuto aplikaci i k chatování s přáteli a rodinou. Mnozí si nechtějí stahovat více aplikací a samostatný inbox tak pro ně bude vysoce efektivní.
Zákazníci se často ptají na otevírací dobu, dostupnost produktu apod. A v těchto a dalších případech umožní nová schránka pohodlnou a rychlou reakci administrátorů. Tato schránka navíc doplňuje aplikaci Správce stránek.
Matt Volpert, majitel firmy poskytující jízdy na kajacích a raftech Kern River Outfitters, k novému inboxu uvedl:
„V současné době jsme zaznamenali nárůst zpráv od zájemců, kteří potřebují přeplánovat svůj výlet kvůli COVID-19, o 250 %. To mému malému týmu ztěžuje podávání včasných odpovědí. Business inbox v Messengeru je proto skvělý nástroj, díky kterému mohu rychle odpovědět každému, ať už jsem v kanceláři nebo na řece.“
Business inbox již v těchto dnech začíná fungovat v Messengeru na iOS, na Android dorazí v příštích několika týdnech.
Kam dál?
Pokud používáte mobilní aplikaci Správce stránek pro svoji Facebook Page, pravděpodobně se brzy dočkáte možnosti zasílat z Facebooku také reklamní newslettery. Pokud v aplikaci přidáte e-mail, který je spojený s danou facebookovou stránkou, bude vám umožněno nahrát vaše e-mailové kontakty pro tvorbu mailingové databáze také na Facebooku.