Festival Cannes Lions odebral reklamě udělená ocenění

26. 7. 2011 | BVo

Pořadatelé prestižního festivalu Cannes Lions vyřadili ze seznamu výherců reklamu na klimatizaci značky Kia. A to i bez ohledu na to, že je už téměř měsíc po akci.


Brazilská agentura Moma Propaganda se do soutěže přihlásila s reklamou na dvouzońovou klimatizaci. Automobilka Kia však reklamu ostře odsoudila. Nikdy jí neschválila a natož, aby jí agentuře zaplatila.


Podle reklamy dokáže klimatizace chladit nebo ohřívat každou část automobilu rozdílně. Tuto funkci demonstrují dva obrázky, na kterých je učitel a žákyně se sloganem „Na každé straně je jiná teplota“. Ale vypadá to, jakoby učitel zatoužil po své mladší studentce.


Moma Propaganda přišla o stříbrného lva za „print“ a o bronzového lva za „outdoor“. Aby dostala agentura pořádně za vyučenou, má zákaz hlásit svou práci na příští ročník Cannes Lions. Podvod se na festivalu kreativního průmyslu zkrátka nevyplácí.


I když se porotcům reklama původně líbila, kampaň vzbudila vlnu kritiky. Především pro její nevkusnost a až pedofilní nádech.


Zdroj: www. adweek.com
 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: