Google Zeitgeist: Češi nejvíce prahnou po hudbě

1. 12. 2009 | RaTP
Stejně jako vloni i letos Google vyhlásil tzv. Zeitgeist - tedy seznam klíčových slov, které češi zadávali do okna vyhledávače nejčastěji. Na první pozici se objevil výraz "mp3", následovaný výrazy "free", "video", "tv", "youtube", "hry", "facebook", "práce" nebo "mapy". Výrazně posílilo i vyhledávání výrazu "Windows 7".

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Stejně jako vloni i letos Google vyhlásil tzv. Zeitgeist - tedy seznam klíčových slov, které češi zadávali do okna vyhledávače nejčastěji. Na první pozici se objevil výraz "mp3", následovaný výrazy "free", "video", "tv", "youtube", "hry", "facebook", "práce" nebo "mapy". Výrazně posílilo i vyhledávání výrazu "Windows 7", které se projevilo i v globálním žebříčku. Celosvětově pak jednoznačně panoval "Michael Jackson".
Globální přehled je možné najít na této adrese.

Štítky dokumentu: Facebook Google YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: