Heinz a Paramount odhalují rajčatovou omáčku, kterou by schválil i Kmotr

5. 3. 2024 | Petr Michl
Značka Heinz se spojila s filmovým studiem, aby přišla s nabídkou, kterou nemůžete odmítnout. S rajčatovou omáčkou uvařenou dle receptu z kultovního mafiánského snímku Kmotr.

Značka Heinz se rozhodně nebojí kreativní propagace i spoluprací. Tentokrát se spojila s filmovým studiem Paramount, do jehož portfolia také patří slavné mafiánské filmy Kmotr (v originále The God Father) režírované Francisem Coppolou. Že by se chystal remake a vyvstala potřeba kečupu na tvorbu „filmové krve“? Nikoliv, Heinz vám chce jen dát nabídku, kterou nemůžete odmítnout.

A tou je rajčatová omáčka „God Father Pasta Sauce“, jež má být poctou slavným filmům dle neméně slavné předlohy Maria Puza. V nich se mimo návodu na to, jak vést mafiánské impérium, dozvíte také něco o vaření omáčky na těstoviny. A právě dle receptu z daného díla je připravena i tato limitovaná edice omáčky. Začíná se dobrými rajčaty zrajícími na italském slunci a poté se vaří v hrnci s olivovým olejem, česnekem, masovými kuličkami, klobásou a solí a pepřem. Omáčka bude k dispozici po 5 týdnů v britských řetězcích Waitrose a Ocado.

Caio Fontenele zodpovědný v Heinz za podobná partnerství při uvedení omáčky řekl:

„Kmotr od společnosti Paramount Pictures zůstává jedním z nejlepších filmů v historii kinematografie. A poté, co jsme viděli, jak (ve scéně z filmu, pozn. red.) Clemenza učí Michaela připravě dokonalé omáčky na těstoviny, a zároveň jsme na sociálních sítích viděli rostoucí trend lidí, kteří doma replikují recepty ze svých oblíbených filmů a seriálů, jsme věděli, že to musí být právě společnost Heinz, která tento kultovní recept konečně přinese národu. Tato neočekávaná, ale ikonická spolupráce rozpoutá vzrušení a převrat v kategorii omáček na těstoviny, ať už jste dlouholetými fanoušky Kmotra, nebo jen hledáte nový skvěle chutnající pokrm z těstovin."

Nevíme, jestli toho vzrušení bude tolik, ale nedovolíme si to rozporovat. Nechceme, aby nám do redakce přišla koňská hlava.  

 

 

 

 

 

Kam dál?

Připomeňte si další nezvyklé spojení. Loni značky Heinz a Absolut vzdaly hold klasickým reklamám na vodku.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: