Heinz odhaluje ve své kampani velký kečupový podvod
Stalo se vám někdy, že jste byli v restauraci, použili jste láhev Heinz a všimli jste si, že kečup nechutná jako obvykle? Pokud ano, nejste v tom sami. Dle Heinz je poměrně častým jevem, že lahve její značky plní provozní levnějším kečupem.
Těžko s tím může něco dělat a poškozuje to pověst brandu. I proto se Heinz rozhodl alespoň na tento „kečupový podvod“ upozornit. Díky agentuře Rethink přitom není toto upozornění prvoplánově stěžující si. Je spíš ukazováno jako testament pověsti Heinz jako skvělého kečupu.
Printy tak ukazují, co se děje vzadu, „v šeru“ kuchyně se sloganem:
EVEN WHEN IT ISN'T HEINZ, IT HAS TO BE HEINZ
(„I když to není Heinz, musí to být Heinz“)
Tedy musí tak vypadat, chutí se dle Heinz ale náhražky jasně prozradí.
Díky této kampani to snad budou mít napálení hosté za zlé skutečnému viníkovi.
Tip redakce
Pro Kraft Heinz Canada pracuje Rethink dlouhodobě a pozici lídra trhu, jenž je synonymem kečupu neoslavuje rozhodně poprvé. V roce 2019 přišla se speciálním kečupovým puzzle, které rozhodně neoplývá nejvyšší obtížností.
O značku jako takovou se ale starají i jiné subjekty, ostatně neznamená jenom samotný kečup. Agentura Jones Knowles Ritchie dostala za úkol osvěžit vizuál Heinz a zároveň ustanovit jednotný vzhled celého produktového spektra brandu. Podařilo se JKR zachovat kódy a jedinečnost, která dělá Heinz Heinzem? Podívejte se na jejich vizuální identitu.