Hry na Facebooku budou přímo v news feedu
Nový způsob propagace her na Facebooku může být malou pařmenskou revolucí. Hráči si je budou moci vyzkoušet v news feedu bez nutnosti přihlášení do aplikace. FB nyní umožňuje vývojářům sdílet demo verze jejich her přímo na Zeď uživatelů. Ti si tak budou moc hru bez závazků otestovat v okně, podobně jako mohou sledovat YouTube video – tedy bez opuštění daného okna a záložky v internetovém prohlížeči.
Navíc by takový styl hraní měl být bez závazků, nebude se nutné nikam přihlašovat. To nepochybně napomůže k častějšímu zkoušení her i k jejich viralitě. Předpokládá se, že vývojáři využijí možnosti nabídnout doporučení hry přátelům, kteří se pak mohou pokusit trumfnout dosažené skóre. Hry by nicméně neměly „napráskat“ aktivitu člověka samy o sobě, výhodou by tak měla být volba anonymity. Zahrát si ke svačině v práci Angry Birds by tak nemělo mít takové následky jako v aplikaci, která prozradí všem přátelům (i vašemu šéfovi) málem i počet vržených zuřivých ptáků.
Samozřejmě se nebude jednat o hodiny hraní v jednom okně. Mluvíme zde stále o demo verzích. Po úspěšném zdolání otevřeného levelu bude uživatelům nabídnuto přihlášení do aplikace, která přinese nové možnosti. Tento způsob je rozhodně vhodnou taktikou. Před několika lety bylo pozvání od někoho z přátel k zahrání si hry docela efektivním prostředkem. Jeho účinnost se ale s navýšením počtu lákadel a impulsů na Facebooku povážlivě snížila. Jednoduché, anonymní a okamžité ozkoušení her tak může být důležitým krokem k obnovení jejich nyní trochu uvadajícího používání.
Zdroje: www.mashable.com