Hry na Facebooku budou přímo v news feedu

28. 5. 2012 | PeMi
Nový způsob propagace FB her může být malou pařmenskou revolucí. Hráči si je budou moci vyzkoušet přímo na své Zdi.

Nový způsob propagace her na Facebooku může být malou pařmenskou revolucí. Hráči si je budou moci vyzkoušet v news feedu bez nutnosti přihlášení do aplikace. FB nyní umožňuje vývojářům sdílet demo verze jejich her přímo na Zeď uživatelů. Ti si tak budou moc hru bez závazků otestovat v okně, podobně jako mohou sledovat YouTube video – tedy bez opuštění daného okna a záložky v internetovém prohlížeči.

 

Navíc by takový styl hraní měl být bez závazků, nebude se nutné nikam přihlašovat. To nepochybně napomůže k častějšímu zkoušení her i k jejich viralitě. Předpokládá se, že vývojáři využijí možnosti nabídnout doporučení hry přátelům, kteří se pak mohou pokusit trumfnout dosažené skóre. Hry by nicméně neměly „napráskat“ aktivitu člověka samy o sobě, výhodou by tak měla být volba anonymity. Zahrát si ke svačině v práci Angry Birds by tak nemělo mít takové následky jako v aplikaci, která prozradí všem přátelům (i vašemu šéfovi) málem i počet vržených zuřivých ptáků.

Samozřejmě se nebude jednat o hodiny hraní v jednom okně. Mluvíme zde stále o demo verzích. Po úspěšném zdolání otevřeného levelu bude uživatelům nabídnuto přihlášení do aplikace, která přinese nové možnosti. Tento způsob je rozhodně vhodnou taktikou. Před několika lety bylo pozvání od někoho z přátel k zahrání si hry docela efektivním prostředkem. Jeho účinnost se ale s navýšením počtu lákadel a impulsů na Facebooku povážlivě snížila. Jednoduché, anonymní a okamžité ozkoušení her tak může být důležitým krokem k obnovení jejich nyní trochu uvadajícího používání.

Zdroje: www.mashable.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: