I LinkedIn pracuje na transparentnosti. Po vzoru Facebooku spouští knihovnu reklam
- Jak tvořit atraktivní obsah?
- Jak zaujmout v sociálních médiích?
- Jak zesilovat vliv u zákazníků?
- Jak využívat ambasadory značky?
O LinkedIn se v souvislosti s šířením fake news a ohrožením demokratického procesu příliš nepíše. Přeci jenom se jedná primárně o „sociální síť pro profesionály". Přesto LinkedIn napodobuje v tomto ohledu nejvíce probíraný Facebook a zavádí obdobu jeho Ads Library. U každého inzerenta na LinkedIn bude možné prohlédnout si historii jím sponzorovaných příspěvků, co se objevily ve feedu.
LinkedIn na svém blogu objasňuje tento krok jako snahu udržet pro danou platformu „bezpečné, důvěryhodné a profesionální prostředí, kde se mohou členové vzájemně spojit a interagovat s relevantním obsahem, stejně jako mohou napomoci svému kariérnímu růstu."
Nová funkce bude dostupná přes „Ads tab" (záložka Reklamy) na LinkedIn stránkách. Inzerenty potěší alespoň to, že kliky na aktivní reklamy z tohoto rozhraní nebudou platit a neobjeví se v analytice kampaní.
Tento update je součástí širší řady změn. LinkedIn zavedl nedávno možnost individuálního nastavení reklamních preferencí v ad settings. U samotné historie reklam aktuálně probíhá globální rollout, který by měl být dokončen v rámci několika týdnů.
Tip redakce:
Verze pro starší cílovou skupinu. Zdroj: Ads Library / Andrej Babiš
Knihovna reklam na Facebooku může být skvělým nástrojem pro analýzu komunikace konkurence, ale také třeba pro potřebný přehled politické reklamy. Prohlédněte si facebookový reklamní účet českých politických subjektů za volby do Evropského parlamentu 2019.