I muži zažívají úzkosti ze svých těl po narození dítěte, říká značka Bonds

5. 9. 2016 | Petr Michl
I tátové po narození dítěte přibírají a deprimuje je pohled na dokonalá těla otců z lesklých časopisů. Značka spodního prádla Bonds upozornila na Den otců na přehlížený problém.

 

Včera 4. září proběhl Den otců. Australská značka mužského spodního prádla Bonds se jim snažila poděkovat netradičním způsobem. Upozornila na to, že problémy s nabíráním váhy při očekávání a především po narození potomka mají i muži.

Tátové v trenkách Bonds sedí v kruhu připomínajícím skupinovou terapii nebo sraz anonymních alkoholiků. V čem je jejich problém? Vyrovnat se s jejich upadající fyzickou kondicí a zvyšující se váhou poté, co se jim narodilo dítě. Nenechte se mýlit. Často tak vyčítané dokonalé modly z časopisů, reklam a filmů nepůsobí deprese jen ženám. Viděl jsem Davida Beckhama. Týden po porodu běhal venku bez trička. Týden po porodu," kvílí jeden z party tátů a je jasné, že toto nepovažuje za chování, které by si mohl dovolit normální smrtelník.

Muži sice nemusí dítě donosit a porodit. Stres a nevyspání ze starosti o malé dítě však dopadá i na ně. Jeden z nich přiznává: Když jsme přinesli domů Tomáška, krmil jsem každé dvě hodiny. Pizzu, mleté maso, dort..." Pointu videa je těžké hledat, končí povzdechem jednoho z tatínků, že by rád vrátil své tělo do formy před dítětem. Sám ale tuší, že se mu to pravděpodobně nepodaří.

Značka Bonds minimálně upozornila na to, že v poslední době až přehnaně patrná starostlivost o to, aby nám reklamy a popkultura nediktovaly, jak mají vypadat naše těla, se zaměřuje pouze na pocity žen a zcela ignoruje úzkosti mužů. A činí tak úsměvnou a kreativní cestou, podobně jako to zvládla už ve své sérii reklam znázorňujících rozhovory dvou varlat.

Kam dál?

Z pivních bříšek nevznikne nový život, vytvořit je ale dalo velkou práci. Značka piva Bergedorfer je tak radí nezatahovat, ale vystavit je na odiv.


Podívejte se na kampaň v článku Reklama na pivo oslavuje pivní břicho jako to těhotenské.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: