IKEA humorně reaguje na novou „Apple tužku"
Pobočce IKEA v Singapuru nedochází vtipná kaše ani snaha strefovat se do technologického giganta Apple. Aktuálním marketingovým rýpnutím si utahuje z jeho nové tužky pro ovládání iPadů, Apple Pencil.
Podstatou je samozřejmě sdělení, že IKEA svou tužku už dávno má a je „zcela známá a zdarma". To vyjádřila IKEA Singapore na svém Facebooovém profilu fotografií, kterou můžete vidět níže.
Apple se jakékoliv formě stylusu pro ovládání dotykové obrazovky dlouhodobě bránil. Při slavném představení prvního iPhonu v roce 2007 se mu Steve Jobs dokonce vysmíval. V posledních letech nicméně Apple opakovaně porušoval svá dřívější produktová pravidla a uváděl jako velkou novinku to, co již má konkurence. Tužky v řetězci IKEA s tím nesouvisí, ale je to jednoduché a účinné přihřátí si slávy nad aktuálně zajímavým tématem.
Tip redakce:
Právě IKEA Singapore tento trik už dokázala udělat loni v souvislosti s uvedením telefonů iPhone 6. Svůj papírový katalog představila s grácií reklam od Apple a de facto všech spotů, jež vyzdvihují poměrně standardní aspekty technologických zařízení jako sedm divů světa.
Podívejte se na to v článku Zažijte sílu knihy! IKEA si dobírá Apple v nové virální reklamě.
Zdroj: IKEA Singapore