Instagram přidává Reminder Ads a testuje reklamy ve výsledcích vyhledávání
I přes velmi širokou škálu reklamních formátů Instagram stále přichází s dalšími. A tentokrát jde o dva skutečně užitečné kousky.
Reminder Ads
První formát má už za sebou oficiální roll out a je pravděpodobné, že už ho máte k dispozici. Reminder Ads mají za cíl připomenout akce a hodí se zejména na ty odehrávající se v online prostoru. Pokud uživatele zaujme reklama například na premiéru seriálu, live vysílání rozhovoru s celebritou nebo sportovního přenosu, klikne na „Remind me“ („Připomeň mi“).
Inzerent mu pak může zobrazit 3 notifikace, a to (ve vztahu k akci):
- 1 den předem
- 15 minut předem
- V době konání akce
Příspěvek lákající k nastavení připomínek přitom nejde publikovat déle než 3 měsíce před akcí či do pouhé hodiny od jejího zahájení.
Reklama ve vyhledávání
Formát výše má specifické využití, hodí se zejména pro online akce. Instagram ovšem chystá další s mnohem univerzálnějším použitím pro takřka jakoukoliv značku: Search ads.
Reklamy zobrazené ve vyhledávání jsou pochopitelně jedním z neoblíbenějších formátů Googlu. „Search box“ na Instagramu používají uživatelé Instagramu výrazně méně než ti, co se nacházejí na Google.com. Přesto jde o reklamu, která se zobrazí lidem, co projevili zájem minimálně o se značkou související téma. Instagram uvádí příklad, kdy se po zadání termínu „skin care“ („péče o pleť") zobrazí uživatelům reklamy od značky kosmetiky.
Od minulého roku Instagram nabízí možnost umístění reklam v sekci „Explore“, nyní přichází další přiblížení cílení vyjádřenému zájmu uživatele. Tento formát je nyní v testovací fázi a oficiální uvedení má přijít v následujících měsících.
Zdroje: Instagram, Instagram Blog