Internet Effectiveness Awards oznámily shortlist nejlepších projektů
Porota Internet Effectiveness Awards - nejvýznamnější české soutěže hodnotící efektivitu internetových projektů - uzavřela shortlist letošních nejlepších účastníků. Do soutěže se přihlásilo celkem 68 projektů, shortlist jich obsahuje 37, a to v 9 kategoriích: Spotřební zboží a služby, Online obchod, Bankovnictví, pojišťovnictví a finance, Auto-moto, Telekomunikace a IT, Cestovní ruch a doprava, Průmysl a energetika, Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí a Společnost, politika a kultura.
Mezi projekty na shortlistu je např. Projekt datové žurnalistiky Česko v datech, dále kampaně pro značky BILLA, ElectoWorld, Komerční banka, LEGO, Philips, 02, Sazka, Vodafone a řadu dalších. Na shortlist se dostala například i dlouhodobá práce ZOOT a Business Factory na výkonnostních kampaních na Facebooku nebo lidská komunikace služby Zonky založená na vyprávění příběhů. Mezi kandidáty na ocenění je i kampaň České ragybové unie, která na crowdfundingovém portálu Startovač úspěšně vybrala prostředky na vyslání českých reprezentantek na evropský pohár.
V porotě zasedlo celkem 21 porotců, vedle presidenta Asociace.BIZ Michala Kříže se jednalo výhradně o zástupce zadavatelů, odborníky z akademické sféry a nezávislé specialisty. Soutěž pořádá Asociace.BIZ - Asociace dodavatelů internetových řešení, o.s.
„Zástupce nominovaných projektů zveme na Galavečer k vyhlášení vítězů soutěže, který se bude konat 2. 6. 2016 od 19 hodin večer a moderovat ho bude opět herec Jiří Mádl. Party proběhne na střešní terase nového sídla společnosti Microsoft a o zábavu se postará kapela Thoola,“ přibližuje vyvrcholení soutěže výkonný manažer Asociace.BIZ Leoš Špachta.
Shortlist si můžete prohlédnout níže:
Bližší informace jsou k dispozici na adrese www.iea.cz/shortlist-2015/.