Internetoví obchodníci míří na 7. ročník konference E-Business Forum

8. 9. 2015 | redakce
Kde najdete zdroj praktických ukázek, inspirace a rad pro váš e-commerce busines? Jako tradičně na E-Business fóra. Letos mezi přednášejícími budou například Tomáš Čupr, Tomáš Braverman, Václav Štrupl, Vojta Roček, Pavel Ungr či Pavlína Louženská. DNA digitálních domorodců pak přiblíží odborník na chování zákazníků, Ken Hughes.

Pokud se chcete dozvědět, jak na on-line prodej, platby, logistiku, marketingové kampaně, content a vůbec jak dosáhnout co nejlepších výsledků, a které nástroje k tomu využít, tak byste rozhodně neměli vynechat konferenci E-Business Forum. Proběhne již v úterý 22. září.  


Co se na letošním ročníku dozvíte?

Největší hvězdou letošního ročníku je bezpochyby zahraniční speaker Ken Hughes, přední evropský odborník v oblasti zvyklostí spotřebitelů a nakupujících. Ve své přednášce se zaměří na odhalení změn v nákupním chování tzv. generace „digitálních domorodců“. Co vlastně očekávají od života, značek a maloobchodníků? Co požadují v oblasti spotřebitelských a nákupních zkušeností? A jak se připravit, abychom byli schopni splnit jejich potřeby? Zažijte na vlastní kůži osobitý projev jednoho z nejuznávanějších špičkových myslitelů v oblasti Omnichannel prodeje, digitální strategie a retailové futurologie.

Komplexní studii mapující potenciál online obchodování přinese kynote speaker Tomáš Braverman, CEO nákupního rádce Heureka.cz. Obrat internetových obchodů meziročně roste o 20 %. Ve kterých kategoriích je v současné době největší obchodní potenciál v ČR? Kdo dominuje jednotlivým kategoriím a je zde prostor pro nové hráče?

Získejte pro svůj business náskok a inspirujte se trendy, které v příštích letech dorazí i k nám. Václav Štrupl, CEO nákupního klubu Bonami.cz, se ve své prezentaci zaměří na světové trendy v e-commerce.

Marketingová ředitelka ZOOT Pavlína Louženská bude hovořit pochopitelně o módě a jejím prodeji online, o tom, jak pracovat s originálním obsahem, tvrdými daty a čirou radostí a jak změnit český trh s módou. Doslova košík po košíku.

Jaká je hlavní přednost výkonnostního online marketingu? Možnost vyhodnocovat jeho přínos na konkrétních číslech. Dá se i u rozsáhlých kampaní s minimalizací lidské práce zařídit realtime vyhodnocení a tím docílit maximalizace zisku z reklam? Jak na to poradí Petr Kováčik, ředitel společnosti Skrz.cz s.r.o.

Konferenci E-Business Forum pořádá Asociace pro elektronickou komerci společně s TUESDAY Business Network v úterý 22. září 2015 od 9 hodin v kongresovém centru U Hájků na Praze 1.

Podívejte se na podrobný PROGRAM konference a zajistěte si své místo včasnou REGISTRACÍ.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: