Jak AI mění pravidla hry v marketingu a komunikaci

15. 4. 2024 | redakce, TZ
Umělou inteligenci jako nezbytného pomocníka a inspiraci při tvorbě obsahu představí konference Content First. Zároveň se bude opírat o data, zákazníka a kreativitu.

Umělá inteligence se v éře digitálního obsahu stává neocenitelným společníkem marketérů. Tradiční konference Content First proto představí AI jako kreativního kolegu, který dokáže pomoci s  konceptem pro jakýkoliv obsah, optimalizovat web pro vyhledávače a vytvořit vizuály či video obsah v řádu vteřin. Posvítí si na příležitosti stále málo využívané rozšířené a virtuální reality, která má u publika zaručený úspěch. Řečníci vysvětlí, jak co nejsnadněji interpretovat data a lépe tak komunikovat s vašimi zákazníky. Stanou se průvodci tvorbou obsahu na sociálních sítích a také pomohou lépe porozumět metrikám a měření úspěšnosti vašich kampaní. Akce se bude věnovat vytváření úspěšného PR, způsobům, jak si získat důvěru klientů i chybám při tvorbě obsahu pohledem právníka, kterým je lepší se vyhnout.

Na 11. ročníku konference o obsahovém marketingu Content First 28. května v Hotelu Jalta v Praze vás čeká setkání s řadou úspěšných copywriterů a zástupců nejlepších kreativních agentur, stejně jakopřípadovky úspěšných značek.

 

Čekají vás 4 tématické celky:

Jak umělá inteligence promlouvá do tvorby obsahu

 

  • Proč přizvat AI do kreativního procesu a tvorby obsahu bude téma pro Nikolu Foktovou z Publicis Groupe. Dozvíte se, jak si zabrainstormovat s Einsteinem, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky i jak si své návrhy rovnou otestovat.
  • Natáčejte videa s AI jako Spielberg! Nebo Troška...? Praktické tipy, jak s pomocí AI natočit video, prozradí Jakub Křenek z Adisonu.
  • Jak prakticky využít AI při optimalizaci webu pro vyhledavače vysvětlí Kateřina Líbalová z GroupM Nexus
  • Hodinový workshop na téma vaše AI tvorba a právo v marketingu si pro vás připravila advokátka Petra Dolejšová. Dozvíte se, jak promptovat, aby byly výstupy z AI nástrojů opravdu vaše, nebo co si pohlídat ve smlouvách s klienty i dodavateli, když používáte AI.

Jak tvořit úspěšný obsah díky datům

  • Které metriky na sociálních sítích stojí za to sledovat a jak s nimi naložit dále v rámci obsahové strategie? To vám objasní Petra Pokorná a Lukáš Bartošek z Business Factory.
  • Jak se lépe orientovat v datech o chování publika a jeho preferencích? Vojtěch Matoušek z Carl Data Company vás seznámí s datovým asistentem Carlem, který pomáhá tvůrcům obsahu.

Sociální sítě a tvorba obsahu

  • Jaké jsou aktuální trendy v obsahu na LinkedInu? B2B marketérka Radka Legerská prozradí, jak letos psát na této sociální síti tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové i obchodní cíle.
  • Využíváte ve svých reels útržky z filmů nebo jste příznivcem reakčního marketingu? Uvádíte v copy, že jste v něčem „NEJ“? Pak právě pro vás chystá Karolína Kropíka z eLegal přehled 9 chyb, kterých se (možná) dopouštíte při tvorbě obsahu.
  • Smiřte se s tím, že vám zákazníci nevěří. Jakmile to přijmete, můžete to začít měnit. Bára Hlavicová z Komuniké vám ukáže, jak si díky dobrému textu (a nejen tím) získat důvěru zákazníků ždibíček po ždibíčku.

Obsahové strategie značek

  • Jak uvést novou značku na sedm trhů prostřednictvím influencer marketingu ukáže na příkladu e-commerce firmy Trendyol Martin Fryč z World of Online. 
  • Recept na úspěšné a obsahově silné PR si pro vás připravily Alice Divišová z Heinekenu a Tereza Raidová z Ogilvy PR, a to na konkrétních ukázkách kampaní a komunikace lokálních pivních značek.

Nezmeškejte konferenční den plný obsahové inspirace na Content First 28. května v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář.

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: