Jak efektivně řídit produkty a značky svých firem a ve svých firmách?
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Jak si budeme vybírat za pár let, jak nakupovat, s čím a jakým způsobem obchodovat? Jak na naše produkty a značky reagují zákazníci? Myslíte si, že to je běh na dlouhou trať? Nebo existují efektivní postupy, kterými můžeme zvýšit nejen zisk ale i prodejnost produktů?
Letošní první ročník Brand & Product Forum přináší horké aktuální ale i budoucí trendy, tipy a triky ... jednoduše inspiraci, čím být odlišní a jak na to!
Letošní pilotní ročník Brand & Product Forum se koná přímo v Praze, v příjemných prostorách hotelu Mövenpick na Praze 5, se kterým přichází společnost top vision . Diskusní setkání brand, product, marketingových a category manažerů s vystupujícími z velice zvučných jmen společností, se zaměří především na budoucnost brand & product marketingu, řízení značek a produktů, psychologické výzkumy nákupního chování a jak oslovit zákazníka.
Brand & Product Forum ve znamení efektivního řízení značek přinese i rady a tipy, jak na změnu zažitého vnímání značky, jak na prosazení značky na zahraničních trzích, či jak využít psychologii reklamy a zvýšit tím prodejnost nebo podvědomí o značce. Program fóra doplní večerní neformální část, nebude chybět občerstvení a dobrá nálada. Udělejte si také čas na výměnu názorů s kolegy z řad marketingového světa, do které se může zapojit doslova každý.
Přijďte se nechat inspirovat, jak efektivně řídit produkty a značky:
29. dubna 2010 na Brand & Product Foru!