Jak se ubránit demenci? Hádejte!

14. 8. 2020 | Aneta Birnerová
Chcete přispět na konto neziskové organizace bojující s Alzheimerem? Nejdřív si musíte vyluštit číslo účtu.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Kampaň: Donation Therapy Ads (Terapeutické dárcovské reklamy)

Klient: Flemish Alzheimer's League

Reklamní agentura: DDB, Brusel

Luštěním hlavolamů snižujete pravděpodobnost nástupu demence. To hlásá nová charitativní kampaň z dílny belgické pobočky agentury DDB. 

Série printů obsahuje vtipné hlavolamy. Ty nejen, že podpoří mozkovou činnost a pomohou vám zkrátit si dlouhou chvíli na tramvajové zastávce, ale jejich vyluštěním získáte číslo účtu, kam můžete zaslat finanční příspěvky belgické organizaci pro boj s Alzheimerem, Flemish Alzheimer's League.

Nutno dodat, že hádanky nejsou úplně lehké. Spoléhat na to, že je lidé zvládnou vyluštit a pošlou příspěvek na správně číslo účtu, vyžaduje velký díl odvahy ze strany neziskové organizace.

Jak reklama motivuje lidi k dárcovství?

Printové dárcovské kampaně můžeme rozdělit do několika základních kategorií.
Nejprve si připomeňme ty běžné, jež přímo ukazují smutek a neštěstí, se kterým nadace bojují. Všichni určitě známe ony neskutečně smutné fotografie dokumentující světový hlad, globální oteplování nebo např. řádění civilizačních chorob. 

Kreativnější typ kampaně překvapí otrlého diváka třeba drobnou metaforou. Místo hladovějících dětí například ukáže jejich podvyživené plyšáky. Tak to udělala agentura McCann Prague v kampani s názvem Skinny Toys (Hubené hračky) vytvořené pro organizaci Care. Na jejich znepokojivé printy jen tak nezapomenete. 

Dalším přístupem v rámci dárcovských kampaní je nabídnout uživateli zkušenost tzv. z první ruky. Dobrým příkladem je instagramová kampaň s názvem #mymaocima, kterou vytvořila reklamní agentura Ogilvy pro nadaci Leontinka v roce 2014. Ve spolupráci s doktory agentura vytvořila pět speciálních instagramových filtrů, které simulují různá zraková postižení. 

A zatím s nejinovativnějším přístupem přichází naše kampaň Donation Therapy Ads, která ve svých tištěných reklamách propojila dárcovský apel s nabídkou prevence pro každého kolemjdoucího. 

Chcete přispět belgické nadaci pro boj s Aizheimerovou chorobou a zároveň potrénovat svůj mozek, aby se vám tato nemoc vyhla? Vyluštěte alespoň jednu z následujících hádanek, které tvoří reklamní printy nadace. Tím získáte zbývající dvojčíslí transparentního účtu, kam můžete hned poslat svůj příspěvek.

 

Kolik kostek je na obrázku? Dosaďte správnou odpověď a máte kompletní číslo účtu.

 

Které parkovací číslo se skrývá pod vozem? Nápověda: někdy stačí zaujmout jiný úhel pohledu. 

 

Víte, která nádoba bude první plná? Ta nese vaše vítězné číslo.

Zdroj: adsoftheworld.comJak na sítěadeevee.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: