Janka Vozárová: TV Barrandov si do roka troufá na šest procent trhu
7. 12. 2009
| TMJ
TV Barrandov, která je na domácím trhu teprve necelý rok, předpokládá, že zdvojnásobí svůj podíl na českém trhu. V roce 2009 dokázala zaujmout zhruba 3% ze všech diváků, na konci roku 2010 by to podle generální ředitelky Janky Vozárové mohlo být již 6%.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
TV Barrandov, která je na domácím trhu teprve necelý rok, předpokládá, že zdvojnásobí svůj podíl na českém trhu. V roce 2009 dokázala zaujmout zhruba 3% ze všech diváků, na konci roku 2010 by to podle generální ředitelky Janky Vozárové mohlo být již 6%.
Pomoci mají především programové změny - TV Barrandov chce lovit například na seriál Jake a Tlusťoch, který nahradí premiéry pořadu 60 minut, seriál All Saints a slovenskou reality show Soudní síň. Od 11. ledna se pak vrárí Ivan Mládek se sitcomem Cyranův poloostrov, v pondělí jej dopní slovenský seriál Keby bolo keby. Své místo najdou i dokumentární seriály nebo fousaté počiny jako je Melrose Place či Major Zeman.