Jenovéfa Boková personifikuje v nové reklamě Českou spořitelnu napříč dvěma stoletími
Česká spořitelna přichází s pokračováním svého komunikačního konceptu #silnější. Ač jí od dvousetletého výročí dělí ještě tři roky, v novém spotu rekapituluje své působení a dopad na české země. Mluví o provázanosti svého působení s rozvojem prosperující společnosti v Česku a připomíná první vkladní knížky, podporu průmyslu i stavbu Rudolfina.
„V nové kampani připomínáme 197 let od vzniku Spořitelny a poukazujeme na fakt, že naše prosperita a prosperita společnosti jsou dvě spojité nádoby. Ať už jsme Čechům nabídli první vkladní knížky, nebo jsme financovali stavbu lokálních pivovarů či místní podnikatele, vždy jsme vnímali, že nebude-li prosperovat společnost okolo nás, nebudeme prosperovat ani my. Silnější jsme jen společně,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.
Hlavní tváří nové kampaně je herečka Jenovéfa Boková, která Spořitelnu samotnou personifikuje. Vysoce výpravný spot vzniklý ve spolupráci VMLY&R má právě díky tomu a používání moderních technologií mimo jejich čas a prostor (jako placení kartami desítky let před jejich uvedením) v sobě prvky, které nesedí, ale o to víc udrží pozornost diváka.
Produkce spotu se ujala Creative Embassy a za režii zodpovídalo duo Wolfberg, tedy Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý.
Kampaň poběží až do dubna nejen v televizi, ale také v rámci outdoor a on-line médií a na sociálních sítích, zejména na Facebooku ve formátu Cinemagraphs a Instagram Reels a Stories. Kampaň, včetně TV spotu, který je nyní nasazen na Nově či ČT Sport, vznikla ve spolupráci s agenturou VMLY&R. Postupně se do kampaně zapojí influenceři a banka také využije audioformáty na YouTube, Seznamu či Spotify.
Komunikační kampaň navazuje na dlouhodobý komunikační koncept Jste silnější, než si myslíte, který Spořitelna spustila loni v dubnu s první velkou dronovu show na českém území.
Kampaní Česká spořitelna reflektovala průzkum analytického projektů Česko v datech zaměřeného na sebevědomí. Z něj vyplynulo, že Češi nehodnotí vlastní sebevědomí příliš vysoko, ačkoli jsou přesvědčeni, že dokáží zvládat životní krize a těžkosti. O pandemické dodání sebedůvěry se pokoušelo i v Česku mnoho značek, Spořitelna pandemii ze své komunikace vynechala, ale prvek síly v jednotě rozehrála s o to větší parádou, jak dokládá i úvodní reklama kampaně z jara loňského roku.
K nové kampani Spořitelna spustila i webové stránky.